Największy na świecie Starbucks powstał w Tokio

2019-05-15 | 09:00

W lutym w Tokio Starbucks otworzył Roastery w Tokio. To największa lokalizacja marki na świecie, która liczy 4 piętra i zajmuje blisko 3000 m kw.

Tokio Roastery wyprzedza punkt w Szanghaju, który do tej pory był największym Starbucksem na świecie. Koncept jest również znany mieszkańcom w Seattle, Mediolanie i Nowym Jorku. Po Tokio Starbucks planuje otworzyć jeszcze jedno Roastery w Chicago.

Roastery to duże, oferujące bogaty asortyment produktów sklepy Starbucks, w których można kupić specjalną kawę i herbatę. Jest to również lokalna palarnia z masywnymi beczkami z kawą, w których przechowywane są świeżo palone ziarna 

- powiedział  Kevin Johnson dyrektor generalny.

Palarnie mają na celu rozwiązanie problemu, przed którym stają wszyscy sprzedawcy detaliczni na świecie: jak sprawić, by doświadczenie w sklepie było wyjątkowe i na tyle ekscytujące, aby przyciągnąć klientów. Starbucks wykorzystuje również Roasteries do testowania koncepcji projektowych i elementów menu. Ponadto realizuje ideę „trzeciego miejsca” między domem a pracą.

Roasteries to dla nas wzmacniacze marki. To jest ich główny cel

- dodał Johnson.

The Tokyo Roastery
W Tokio klienci, którzy odwiedzą Roastery, mogą zamówić wyszukane napoje, takie jak latte z czarnej herbaty, przyozdobione kurkumą z waty cukrowej i herbatkami jaśminowymi. Mogą również patrzeć na kwiaty wiśni przez szklane ściany i popijać napoje na odkrytym tarasie.

Czteropiętrowy sklep oferuje wiele atrakcji. To pierwsze Roastery, które powstało od początku do końca we współpracy z lokalnym projektantem, architektem Kengo Kumą. Jest to również pierwsza lokalizacja Starbucks z dedykowanym „salonem inspiracji” do organizacji imprez. Jest domem dla największej na świecie herbaciarni Teavana. Starbucks ma również nadzieję, że pewnego dnia stanie się pierwszym ze swoich sklepów, który otrzyma certyfikat Specialty Coffee Association, grupy non-profit, która będzie szkolić profesjonalistów z branży kawy.

Ale Roastery Tokio ma również wiele elementów wspólnych z czterema poprzednimi lokalizacjami, takimi jak beczka - choć ta w Tokio ma ponad 16 m wysokości i jest największa z nich. Posiada również charakterystyczne cechy konstrukcyjne, takie jak znak z klapą dzieloną, zwany deską clacker, która wyświetla paloną w palarniach kawę. Podobnie jak w każdym Roastery, lokalizacja Tokio ma szereg rur napowietrznych, sprzedają niestandardowe towary i włączają piekarnie Princi do sklepów. W Tokio znajduje się również bar koktajlowy Arriviamo, w tym New York i Milan Roasteries.

Innowacje w menu i projektowaniu
Oprócz oferowania najwyższej jakości usługi, Roastery służy również jako laboratorium innowacji. Starbucks wprowadził na rynek nowe napoje w całym kraju po przetestowaniu ich w Roasteries. Juniper Latte, zeszłoroczny napój świąteczny, został zainspirowany napojem, który zadebiutował w Seattle Roastery w ubiegłym roku. Cascara Latte, która smakuje jak kawa wiśniowa, została wprowadzona we wszystkich sklepach w 2017 roku, a także zainspirowana napojem zaprezentowanym po raz pierwszy w Seattle Roastery.

Roasteries są również miejscem testowania nowych projektów, które później są wdrażane w innych lokalizacjach. To jednak dotyczy nie tylko Roastery, ale również Starbucks Reserve Bars. Są to wysokiej klasy kawiarnie, które nie są tak wyszukane jak Roasteries, ale serwują kawę najwyższej jakości i oferują wyższy poziom niż standardowy Starbucks. Starbucks ma ponad 200 Reserve Bars na całym świecie, w większości w Azji.

Roasteries były również inspiracją dla nowych koncepcji Starbucks, takich jak „sanktuarium kawy”, które zostało otwarte na Bali w styczniu. Ten sklep posiada farmę kawy o powierzchni prawie 100 m kw. ze szkółką, w której klienci mogą sadzić nasiona. Klienci sklepu, nazywani Starbucks Dewata Coffee Sanctuary, mogą także wziąć udział w degustacjach i zajęciach przygotowujących do parzenia kawy oraz uczestniczyć w procesie sadzenia za pośrednictwem interaktywnej ściany cyfrowej.

Tagi: Ekspansja na rynki zagraniczne Starbucks
Oceń artykuł:

Źródło: www.cnn.com

Największy na świecie Starbucks powstał w Tokio

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.