Napij się kawy w nowym butiku Tommy'ego Hilfigera

2019-03-06 | 09:00

Tommy Hilfiger zmienia sposób sprzedaży detalicznej. Dzięki interaktywnym monitorom zamontowanym od podłogi do sufitu, spersonalizowanym stacjom hafciarskim, a nawet kawiarni, można śmiało powiedzieć, że odremontowany w Amsterdamie sklep z etykietą amerykańskiej marki to spojrzenie w przyszłość handlu detalicznego. Sklep powitał pierwszych klientów 13 grudnia 2018.

Tommy Hilfiger szuka - podobnie jak wiele wiodących marek modowych - sposobów na realizację strategii omnichannel, łączącej internetowe i tradycyjne zakupy, aby jak najlepiej zaspokoić stale zmieniające się potrzeby klientów.

Zajmujący ponad 300 m kw. sklep - usytuowany przy Pieter Cornelisz Hooftstraat, luksusowej ulicy handlowej Amsterdamu - łączy dumne amerykańskie dziedzictwo Tommy'ego ze współczesnym i eleganckim akcentem. Wnętrze charakteryzuje się nowoczesnymi wykończeniami i jasną, przestronną estetyką, nawiązującą do żeglarskiego stylu życia - jednego z długotrwałych źródeł inspiracji Tommy'ego Hilfigera.

Podświetlane białe lakierowane panele ścienne zestawiają rustykalne dębowe podłogi. Umeblowanie wykonane z białego drewna o wysokim połysku, z akcentami z polerowanej stali nierdzewnej, drewna orzechowego i szkła. Mówiąc prościej, miejsce wygląda na nowoczesne. 

Uwagę przykuwają wspaniałe ekrany. W nowym sklepie znajdują się "Digital Endless Aisles" - monitory, które umożliwiają klientom dostęp do całej kolekcji online marki. Czegoś nie ma w magazynie? Nie ma problemu. Wystarczy znaleźć przedmiot online i zamówić go w sklepie lub z bezpłatną dostawą do domu. Co więcej, monitory pozwalają klientom łatwo odnaleźć produkty z wybranych stylizacji zamieszczonych np. na Instagramie, billboardach lub innych reklamach..

W sklepie dostępna jest najnowsza kolekcja Tommy'ego Hilfigera, sekcja z szyciem na miarę, a także pełen asortyment odzieży męskiej, damskiej, obuwniczej i akcesoriów. Ponadto podczas otwarcia nowego salonu zaprezentowano pierwszą kolekcję zbiorczą TommyXLewis, zaprojektowaną przez Tommy'ego Hilfigera we współpracy z brytyjskim kierowcą Formuły 1 i ambasadorem marki globalnej Tommy'ego Hilfigera, Lewisa Hamiltona.

Nowością w koncepcie marki jest kawiarnia. Kawy można się napić przy "cyfrowym stole". Jest to stół z wbudowanymi monitorami, które pozwalają klientom przeglądać kolekcje online Tommy'ego przy kawie.

Kupujący mogą również spersonalizować swoje własne ubrania w nowej stacji haftu TommyXYou - części sklepu, która pozwala klientom dodać osobisty charakter do nowo zakupionych przedmiotów. 

Nie można zaprzeczyć, że handel detaliczny się zmienia. Konsumenci coraz częściej korzystają z zakupów online, a marki modowe muszą dostosowywać się do zmieniających się nawyków.

Doświadczenie staje się coraz ważniejsze. (...) sam towar nie wystarcza w dzisiejszych czasach

- powiedział David Wise, dyrektor kanału w regionie EMEA w zeszłotygodniowym wydarzeniu The World of Commerce w Amersfoort w Amsterdamie.

Dzięki testowaniu przez Amazon sklepów bez kas, H&M otwierając swoją pierwszą kawiarnię w sklepie i Johnowi Lewisowi wprowadzającemu nowe "prywatne zakupy po godzinach", wyraźnie widać, że detaliści coraz bardziej koncentrują się na innowacyjnych doświadczeniach klientów. Tommy Hilfiger chce dzielić tę ideę w swoim nowym sklepie w Amsterdamie. 

Tagi: Tommy Hilfiger David Wise Pieter Cornelisz Hooftstraat
Oceń artykuł:

Źródło: www.fashionunited.com

Napij się kawy w nowym butiku Tommy'ego Hilfigera

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.