Neinver, firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi oraz wiodący operator centrów wyprzedażowych w Europie, prezentuje kluczowe postępy dwóch projektów europejskiej branży outlet, podczas międzynarodowych targów nieruchomości handlowych MAPIC. Nowe centra The Style Outlets zostaną otwarte w Amsterdamie i Alpach Francuskich w 2020 roku. Ich łączna powierzchnia handlowa wyniesie 38 000 m kw.
Wśród prezentowanych inwestycji znajduje się również Futura Park Ursus – projekt nowoczesnego parku handlowego w warszawskiej dzielnicy Ursus, którego otwarcie planowane jest na 2020 rok. Na 9 000 m kw. powierzchni handlowej otwartych zostanie 12 sklepów różnych branż - od supermarketu spożywczego, przez drogerię, salon sportowy, po sklep z elektroniką. Nie zabraknie też restauracji z oryginalnie zaprojektowanym ogródkiem. Neinver rozpoczął tam proces najmu. Uczestnikom targów w Cannes prezentowane są również zmiany w Factory Poznań, gdzie dobiegają końca prace renowacyjne we wnętrzach centrum.
Alpes The Style Outlets otrzymało wszystkie niezbędne pozwolenia na budowę. Centrum będzie zlokalizowane w pobliżu granicy ze Szwajcarią - pomiędzy Genewą, oddaloną o 25 minut jazdy, a Lyonem. Jego obszar oddziaływania obejmować ma 5,3 miliona osób. Centrum powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A40, która łączy Szwajcarię i Francję, prowadząc do popularnych zimowych ośrodków turystycznych. Uwagę zwraca też korzystna lokalizacja przy stacji TGV „Bellegarde-sur-Valserine”. Wyjątkowe centrum zakupów zostanie zbudowane w stylu „alpejskiej wioski”, co pozwoli doskonale wpasować się w otaczający krajobraz. Na 19 000 m kw. powierzchni handlowej powstanie 90 salonów z wyjątkową ofertą renomowanych marek międzynarodowych i lokalnych.
Amsterdam The Style Outlets ma zostać otwarty jesienią 2020 roku. Obecnie kończą się prace nad organizacją placu budowy - dostępem do działki i wytyczaniem dróg tymczasowych, a już wkrótce rozpocznie się budowa. Inwestycja, która niedawno zasiliła portfolio Neptune (spółka joint venture pomiędzy Neinver i TH Real Estate), będzie obejmować 115 salonów, na łącznej powierzchni handlowej 19 000 m kw. Centrum będzie strategicznie zlokalizowane w Randstad - jednym z najbogatszych regionów Europy, z łatwym dostępem do stolicy Holandii i miasta Haarlem, niedaleko lotniska Schiphol w Amsterdamie. Projekt architektoniczny centrum inspirowany jest holenderskim krajobrazem, opierając się na dwóch głównych elementach, związanych z holenderską tradycją: wodzie i cegłach.
Na targach MAPIC, zespół Neinver prezentuje też efekty ostatnich prac w różnych europejskich centrach ze swojego portfolio, rozbudowy i nowe strefy restauracyjne. Vicolungo The Style Outlets, po rozbudowie w 2008 i 2010 roku, przechodzi obecnie remont o wartości 9 mln EUR. Prace mają zostać zakończone wiosną 2019 roku. W Roppenheim The Style Outlets (Francja), trwa renowacja otoczenia centrum, obejmująca m.in. nowe tereny zielone, plac zabaw dla dzieci i tarasy restauracji. Wreszcie renowacja Factory Poznań w Polsce, która przyniesie nowy wystrój wnętrz, z dominującymi jasnymi kolorami, przeszklonymi witrynami i metalowymi wykończeniami. W centrum wymieniona została też podłoga, powstał nowy plac zabaw dla dzieci, a także strefy odpoczynku z naturalną roślinnością i punktami ładowania urządzeń mobilnych.
MAPIC Outlet Summit
Barbara Somogyiova, europejska Leasing Director oraz Sebastian Sommer, Marketing & Retail Director wzięli udział w MAPIC Outlet Summit. To wyjątkowe wydarzenie, które zgromadziło ponad 150 liderów branży outlet, poświęcone było konwergencji między światem handlu online i offline. Podczas spotkania wiele uwagi poświęcono również najważniejszym projektom outletowym, planowanym na najbliższe kilka lat.
MAPIC to największe w Europie międzynarodowe targi nieruchomości handlowych, które odbywają się w dniach 14-16 listopada 2018 w centrum kongresowym w Cannes, Palais des Festivals et des Congrès. Tegoroczna impreza, której tematem jest „Fizyczność w epoce cyfrowej”, gromadzi 800 wystawców i ponad 2220 sprzedawców detalicznych na 12 000 m kw.