Neinver, wiodący operator centrów outlet w Europie, otworzył Prague The Style Outlets. To pierwsze centrum wyprzedażowe Grupy w Czechach i szesnasty obiekt w jej rozwijającym się portfolio, liczącym już 300 000 m kw. powierzchni handlowej. W praskim outlecie, na 20 000 m kw. znalazło miejsce ponad 100 salonów.
Nowe centrum jest częścią spółki joint venture pomiędzy Neinver i The Prague Outlet, założonej w 2016 roku. Jej celem było stworzenie największego centrum wyprzedażowego w Czechach, przy łącznej wartości inwestycji wynoszącej 70 mln euro. W drugim etapie, powierzchnia handlowa outletu ma zostać rozbudowana do 30 000 m kw. Praskie centrum zapewni ponad 600 miejsc pracy i spore wpływy z portfeli turystów na rzecz lokalnej gospodarki.
W Prague The Style Outlets znajdą się kluczowe, popularne międzynarodowe marki, jak: Adidas, Benetton, Bogner, Frankie Morello, Gattinoni, Geox, Hispanitas, IXOX, Karl Lagerfeld, Lacoste, Marina Militare, Massimo Rebecchi, Nike, Palmers, Pepe Jeans, Trussardi, czy Versace Jeans. Właśnie w praskim centrum, swój pierwszy europejski salon outletowy otworzy popularny sklep z zabawkami Hamleys. Około 20% marek obecnych w outlecie pochodzi z Czech. Także kilku detalistów wybrało Prague The Style Outlets na swój debiut na czeskim rynku.
Listę najemców modowych uzupełnia oferta wysokiej jakości restauracji i kafejek, takich jak: La Pasteria, Salanda i kawiarnia Flo. Prague The Style Outlets jest nowym, flagowym centrum outlet w Pradze.
To kamień milowy naszego planu rozwoju w Europie i kolejny obiekt w portfolio firmy, obejmującym teraz 16 centrów outlet. Cieszymy się, że otwarcie Prague The Style Outlets następuje po ponad dwóch latach bliskiej współpracy z naszym partnerem - The Prague Outlet. Jego szeroka wiedza na temat czeskiego rynku, w połączeniu z 20-letnim doświadczeniem Neinver, zapewni sukces temu przedsięwzięciu
– mówi Daniel Losantos, prezes Neinver.
Jak podkreśla Daniel Losantos: Doskonała lokalizacja centrum w dynamicznym, dobrze funkcjonującym finansowo mieście i ważnej destynacji turystycznej w Europie, wspólnie z mieszanką wysokiej jakości marek, pięknym otoczeniem i wciągającym doświadczeniem zakupowym, tworzy wieloletnią perspektywę pomyślnie funkcjonującego centrum.