Reserved z kolejnym flagowym salonem w Hamburgu

2017-03-02 | 09:00

Firma LPP, właściciel marki Reserved, otworzył swój siedemnasty salon w Niemczech. Kolejny sklep flagowy powstał przy jednej z najlepszych ulic handlowych w Hamburgu, mieście zaliczanym do tak zwanej Wielkiej Siódemki najważniejszych handlowych metropolii w kraju. LPP od 2014 roku rozwija sieć sprzedaży stacjonarnej i internetowej marki Reserved w Niemczech. Ponadto w IV kwartale 2016 roku firma uruchomiła na tym rynku także sklepy internetowe młodszych marek – Cropp, House, Mohito i Sinsay.

Hamburg to bardzo ważny punkt na mapie naszej zachodnioeuropejskiej ekspansji. Wierzymy, że Reserved – marka, która w ostatnich miesiącach przeszła metamorfozę i obecnie kieruje swoją ofertę przede wszystkim do młodych ludzi śledzących najświeższe modowe trendy, zostanie pozytywnie przyjęta w kolejnym mieście za naszą zachodnią granicą

– mówi Marta Chlewicka, rzeczniczka prasowa LPP.

Salon marki Reserved w Hamburgu zlokalizowany jest w odrestaurowanej zabytkowej kamienicy przy Spitalerstraße – popularnej ulicy handlowej chętnie odwiedzanej zarówno przez mieszkańców miasta, jak i turystów. W nowo otwartym sklepie zatrudnionych będzie 85 osób. Salon zajmuje powierzchnię ponad 2,7 tys. m kw. i ma aż pięć kondygnacji, z czego trzy dedykowane są klientom, a na dwóch kolejnych znajduje się zaplecze.

Aranżacja przestrzeni trwała niemal rok – sklep zaprojekowany został zgodnie z najnowszym konceptem Open to Public, podkreślającym odmłodzony wizerunek marki. Klienci zobaczą zatem w Hamburgu szeroką, transparentną witrynę, ekrany multimedialne oraz lekkie mobilne meble eksponujące kolekcję. Ponadto w salonie wykorzystano nowoczesne, energooszczędne oświetlenie typu LED, które z jednej strony doskonale wpisuje się w nowy koncept architektoniczny, z drugiej zaś minimalizuje wpływ funkcjonowania sklepu na środowisko naturalne. To rozwiązanie LPP stosuje  w najlepszych lokalizacjach w Polsce, Niemczech, a także na rynku rosyjskim.

Niemcy, są obecnie dla LPP czwartym rynkiem pod względem wartości przychodów, mimo że uruchomiono tam dotychczas jedynie 17 spośród 1,7 tys. wszystkich sklepów należących do firmy.

W tym roku salony stacjonarne Reserved otwarte zostaną jeszcze w Berlinie, Kolonii i Frankfurcie nad Menem. W sumie do końca 2017 roku firma będzie zarządzać w Niemczech 20 sklepami stacjonarnymi flagowego brandu, zlokalizowanymi przy najlepszych ulicach i w popularnych centrach handlowych.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: LPP

Zobacz także

Reserved z kolejnym flagowym salonem w Hamburgu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.