Stuart i UpMenu razem zadbają o klienta w branży gastronomicznej

2023-01-23 | 12:37

Stuart Polska, firma z branży logistyki technologicznej, będąca częścią grupy DPD oraz polski start-up UpMenu nawiązały współpracę dotyczącą realizacji zamówień online dla branży gastronomicznej. Dzięki niej właściciele lokali gastronomicznych w największych polskich miastach zyskają dostęp do usługi, łączącej w jednym miejscu kompleksowy system zarządzania zamówieniami w ramach pojedynczego terminala POS (Point of Sale) od chwili złożenia zamówienia przez klienta aż po dostawę posiłku pod jego drzwi.

Polacy coraz chętniej decydują się na zamawianie jedzenia do domu. Dziś już co piąty z nas wybiera opcję „z dowozem” chętniej niż jeszcze 2 lata temu. Trend wygodnego składania zamówień online umocnił się jednak na dobre i po pandemii.

Restauratorzy, aby móc z niego jak najlepiej skorzystać, potrzebują odpowiednich narzędzi, które w czasie rzeczywistym pozwalają zarządzać zamówieniami pochodzącymi z różnych źródeł i zadbać o najwyższą jakość obsługi. Tworzone przez innowacyjne przedsiębiorstwa rozwiązania dla gastronomii napędzają globalny sektor foodtech, który do 2027 roku ma być wart ponad 342 mld dolarów. Swój udział w tym torcie mają też polskie start-upy.

- Od teraz wszystkie współpracujące z UpMenu restauracje są w pełni zintegrowane ze Stuart, zyskując dostęp do naszych niezawodnych usług kurierskich. Dzięki temu kolejne tysiące klientów mogą cieszyć się niezawodną i szybszą niż kiedykolwiek wcześniej opcją zamówień w dostawie. Nasza współpraca stanowi umocnienie sektora foodtech nad Wisłą i jest kolejnym kamieniem milowym zakorzeniającym Stuart w Polsce

- wyjaśnia Agnieszka Majewska, General Manager w Stuart.

Start-up UpMenu oferuje dostosowany do potrzeb restauratorów system do zamawiania online. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest przyjmowanie zamówień bezpośrednio z własnej strony WWW lokalu gastronomicznego czy własnej aplikacji mobilnej, co pozwala uniknąć znaczących kosztów związanych z prowizjami naliczanymi przez popularne platformy do zamawiania online. UpMenu daje przy tym szereg dodatkowych narzędzi, takich jak kreator stron WWW, programy lojalnościowe czy wsparcie marketingowe, a także integracje z systemami POS i dostaw.

„UpMenu jest odpowiedzią na liczne potrzeby klientów związane z wysokimi kosztami prowadzenia działalności gastronomicznej. Misją firmy jest umożliwienie jak największej ilości restauracji pozyskiwania zamówień poprzez własną stronę internetową z aplikacją oraz systemem zamówień online, redukując przy tym koszty operacyjne i marketingowe. Współpraca z partnerami takimi jak Stuart umożliwia efektywne zarządzanie zamówieniami z wielu źródeł, optymalizując i ułatwiając przy tym działania logistyczne związane z dostarczaniem zamówień.”

Już teraz w gronie klientów UpMenu znajdują się setki restauracji w całej Polsce. Należą do nich m.in sieci Subway, Meat&Fit, Fabryka Pizzy czy Sushi Kushi.

Nawiązanie współpracy pomiędzy Stuart i UpMenu stanowi realizację długofalowych planów firm oraz odpowiedź na potrzeby branży gastronomicznej, która oczekuje dostępu do różnych systemów i platform zamówień online, aby docierać do jak najszerszego grona potencjalnych klientów, przy zapewnieniu prostoty zarządzania całym procesem z jednego miejsca. Dla Stuart współpraca ze start-upem z branży foodtech to kolejny kamień milowy na drodze do rozwoju francuskiej grupy logistycznej na polskim rynku. Celem Stuart jest łączenie przedsiębiorstw z największą flotą kurierską w mieście oraz szybkie, bezpieczne i realizowane w zrównoważony sposób doręczanie przesyłek – nie tylko w branży gastronomicznej. Już dziś 80 proc. zamówień doręczanych jest za pośrednictwem Stuart Polska w mniej niż pół godziny.

Tagi: Agnieszka Majewska E-commerce / Omnichanel Stuart
Oceń artykuł:

Źródło: Stuart

Stuart i UpMenu razem zadbają o klienta w branży gastronomicznej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.