Telepizza zwiększa swoją obecność w Rosji

2017-11-13 | 09:00

Telepizza kontynuuje swoją międzynarodową strategię, tym razem na rynku rosyjskim, z umową master-franchising z WorldWide Pizzas Plc (WWP), jednym z największych operatorów Quick Services Restaurant (QSR) w kraju, z dużym doświadczeniem w rozwoju międzynarodowych marek. Na jej mocy przekształca 15 lokali w Sankt Petersburgu i zostaje liderem rynku na północnym zachodzie kraju.

Plany największej spoza USA firmy dostarczającej pizzę, wraz z jej partnerem, są ambitne i mają długoterminowe perspektywy, koncentrujące inwestycje w Sankt Petersburgu i północno-zachodnim okręgu federalnym. Program szybkiej ekspansji rozpoczął się od przekształcenia 15 lokali amerykańskiej marki pizzerii na Telepizza w Sankt Petersburgu. Uruchomienie pierwszych 15 lokali to dopiero początek. Projekt zakończy się otwarciem kolejnych 16 pizzerii w ciągu trzech lat, co pozwoli sieci Telepizza na konsolidację w regionie i prowadzenie na rynku północno-zachodnim łącznie 30 lokali w 2019 roku.

Operacja wzmacnia międzynarodową strategię sieci Telepizza, która koncentruje się zarówno na rozwoju rynków, na których obecnie działa, jak i wchodzi na nowe rynki, czy to w sposób organiczny, poprzez przejęcia lokalnych firm, czy poprzez master franchising.

Elastyczność i lokalna wiedza kluczami dla międzynarodowego wzrostu

Telepizza posiada solidny model oraz rozpoznawalną i skonsolidowaną markę, która jest skalowalna na różne rynki z szeroką elastycznością dla franczyzobiorcy.

Z niecierpliwością czekamy na kontynuację naszych relacji z WWP, którzy poprzez swoją rozległą lokalną wiedzę i doświadczenie na tym kluczowym rynku pomogli nam osiągnąć nasze ambitne plany globalnego rozwoju. Ten projekt pokazuje naszą zdolność dostosowania się do lokalnych konsumentów na różnych rynkach, co jest kluczem do naszego sukcesu

komentuje Giorgio Minardi, Prezes Telepizza.

Elastyczność modelu franczyzowego, zdolność reagowania, wsparcie doświadczonego zespołu i jakość usług, to kluczowe elementy, które decydują o rozwoju Telepizzy na rynkach o dużym potencjale wzrostu. Innowacyjność produktu - świeżo wykonana ręcznie pizza w stylu śródziemnomorskim - miała kluczowe znaczenie przy wyborze nowego partnera

- mówi Darrin J. Stock (CEO).

Rosja jest strategicznym rynkiem dla Telepizzy ze względu na niezwykły wzrost kategorii QSR, a dokładniej w sektorze konsumenckich usług gastronomicznych, gdzie obecność międzynarodowych marek znacznie wzrosła w ostatnich latach.

Oceń artykuł:

Fot: Pixabay.com Źródło: www.finance.yahoo.com

Telepizza zwiększa swoją obecność w Rosji

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.