- Nowy format sklepów ucieleśnia nasz brand w nowoczesny i autentyczny sposób. Za jego pośrednictwem stworzyliśmy system nawigacji, który zoptymalizuje orientację klienta w sklepie i wpłynie na jeszcze lepszą atmosferę zakupową. Zmieniliśmy cały dotychczasowy design. Nasze placówki zyskają jasną, przyjazną tonację, a także zupełnie inne oświetlenie. Postawiliśmy również na połączenie minimalistycznego, industrialnego wyglądu z elementami skandynawskiego wzornictwa. Zastosowanie niższych regałów poprawi widoczność, a części modułowe dadzą dużą elastyczność w tworzeniu atrakcyjnych ekspozycji produktowych. Udoskonalony format to wyjście naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom i potrzebom klientów. Chcemy zachęcić ich do odkrywania naszych produktów i wypróbowania czegoś zupełnie nowego
- powiedział Grzegorz Kaprzyk, Dyrektor ds. Rozwoju Maxi Zoo Polska.
Otwarcie w Warszawie zapoczątkuje unowocześnione oblicze sklepów stacjonarnych Maxi Zoo Polska. I choć ograniczona powierzchnia w Forcie Wola nie pozwoli na zrealizowanie konceptu w pełnej formule, kolejne placówki będą zawierały wszystkie nowości i dodatkowe serwisy. Sieć zaprasza do sprawdzania nowości razem ze swoimi pupilami.