Gatta rozwija współpracę z siecią Biedronka – standy z rajstopami i pończochami są dostępne w sklepach w całej Polsce. Klientki mogą wybierać dedykowane także na Dzień Kobiet serie, których dla sieci Biedronka przeznaczono aż 365 tysięcy sztuk.
Współpraca Gatta z siecią Biedronka odnosi bardzo duży sukces sprzedażowy. Już podczas pierwszej edycji jesienią 2020 roku mieliśmy świetne opinie, a klienci Biedronki chętnie kupowali produkty Gatta. Stąd pomysł na wiosenną akcję. Planujemy kolejne wspólne działania, a także sezonowe rozszerzenie oferowanego asortymentu. Jest to odpowiedź na zainteresowanie klientek, które bardzo cenią sobie jakość naszych produktów. Wspólne przedsięwzięcie z siecią Biedronka pokazuje możliwości naszych mocy produkcyjnych – nie zwalniamy tempa i intensywnie działamy, aby produkcja szła pełną parą. To dla nas bardzo ważne zwłaszcza w okresie wielotygodniowych obostrzeń pandemicznych – kiedy nasi klienci nie mogli kupić towarów w sklepach, a zwłaszcza w galeriach handlowych. Warto zaznaczyć, że wszystkie nasze rajstopy powstają we własnych fabrykach w Polsce – dzięki czemu chronimy miejsca pracy w kraju
– mówi adw. Tomasz Henclewski, pełnomocnik spółki FERAX, Kancelaria Henclewski & Wyjatek.
To już druga tak duża akcja promocyjna Gatta i Biedronki. Poprzednia miała miejsce jesienią 2020 roku, objęła 3000 standów i ponad 440 tys. sztuk produktów.
Niezmiennie najszersza – zarówno regularna, jak i sezonowa oferta wszystkich produktów marki Gatta jest dostępna w sieci salonów.
W związku pandemią Covid-19 oraz obostrzeniami związanymi z zakazem handlu spółki zarządzające marką Gatta rozpoczęły postępowanie sanacyjne. Dzięki temu utrzymana zostanie ciągłość produkcji i sprzedaży. Wszystkie placówki oferujące produkty Gatta mają gwarancję stałego zatowarowania, ochronione zostaną także miejsca pracy.
Sąd Rejonowy dla Łodzi–Śródmieścia wyraził zgodę na rozpoczęcie procesu sanacyjnego wobec spółek FERAX Sp. z o.o. oraz Wola Sp. z o.o.