Blue City to unikalne w skali kraju centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Centrum oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, nowoczesne kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie.
Na trzech najwyższych piętrach centrum funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele. Centrum Handlowe Blue City było wielokrotnie wyróżniane za komfort zakupów i przyjazność klientom oraz docenione za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use. Można tu znaleźć wyjątkowe sklepy, restauracje i lokale, wśród nich:
- rozbudowaną część handlowo-usługową z ponad 200 sklepami i punktami usługowymi;
- znane marki odzieżowe: H&M, ZARA, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, CCC, Deichmann, Tally Weijl, Benetton, Vistula, TK Maxx, Kiabi i wiele innych;
- supermarket;
- unikalny w skali świata sklep IKEA;
- Media Markt, oferujący szeroką gamę produktów RTV, AGD i multimediów;
- Inca Play – największy plac zabaw dla dzieci pod dachem w Warszawie;
- nowoczesnym największy w Polsce klub fintess FIT/ONE;
- niezwykły format rozrywkowy TEPfactor;
- ośmiosalowe kino Helios z trzema salami w technologii DREAM
- ENEL-MED - nowocześnie wyposażone centrum medyczne;
- w samym środku Blue City znajduje się specjalnie zaprojektowana multimedialna fontanna, której główny strumień wystrzeliwuje na wysokość 26 metrów.
Blue City jest zarządzane przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Na jego czele stoi Yoram Reshef – Dyrektor Generalny, wielokrotnie nagradzany jako najlepszy w Polsce manager w dziedzinie centrów handlowych. Z polskim rynkiem nieruchomości jest związany od 1995 roku.