Stylowy rozwój
Warszawski Klif jest obecny na stołecznym rynku obiektów handlowych już 15 lat. Centrum handlowe Klif powstało w 1999 roku i było jednym z pierwszych tego typu obiektów w Warszawie. Klif szybko stał się uznaną i prestiżową galerią handlową, która dostarcza swoim Klientom produkty i usługi najwyższej jakości, oferując zakupy
w kameralnej i eleganckiej atmosferze.
W obliczu dokonujących się zmian na rynku centrów handlowych w 2012 roku zrealizowano imponujący projekt modernizacji fasady oraz wnętrza. Została także wdrożona nowa identyfikacja wizualna, mająca na celu podkreślenie indywidualnej pozycji Klifu na warszawskim rynku modowym. Centrum handlowe Klif zmieniło nazwę na Dom Mody Klif. Wszystkie działania, począwszy od zmiany wizualnej, kończąc na strategii komunikacji, miały na celu podkreślenie wyjątkowego modowego charakteru Klifu, wyróżnienie się na tle konkurencji
oraz powiększenie liczby lojalnych klientów.
Topowe marki
Dom Mody Klif zawsze stawiał na znane i cenione marki. Oferta galerii jest regularnie uzupełniana o nowe, pożądane marki zarówno polskich jak i zagranicznych projektantów. Tylko w 2013 roku w Domu Mody Klif otwartych zostało kilkanaście nowych salonów w tym: Bohoboco, COS, Desaro, Gerry Weber, Hera, H&M z konceptem Home, Imperium z marką Luisa Cerano, Napapijri, Tous, Tommy Hilfiger czy YES Prestige. Na początku lutego 2014 roku otwarty został jedyny w Polsce stacjonarny butik Lidii Kality, a na marzec planowe są kolejne dwa otwarcia – Versace Collection oraz salon Gratson z takimi markami jak See by Chloe, MM6 oraz Frankie Morello.
Wyjątkowe, bezpłatne usługi
Warszawski Klif proponuje swoim klientom pakiet konsultacji, które obejmują: porady stylisty, dobór fryzury, programu pielęgnacyjnego i perfum oraz brafitting. Dzięki pomocy concierge możliwa jest m.in. rezerwacja stolika w restauracji lub kawiarni, ustalenie terminu konsultacji, pomoc w zaniesieniu zakupów do samochodu, czy zamówienie bukietu kwiatów. Wszystko to, aby zapewnić Klientom maksymalny komfort robienia zakupów oraz kompleksową obsługę na najwyższym poziomie.
Dzięki przemyślanej i konsekwentnie realizowanej strategii Dom Mody Klif stanowi ważne miejsce na modowej mapie stolicy już od 15 lat. 29 marca razem z Klientami będzie świętował okrągły jubileusz obecności na warszawskim rynku centrów handlowych.
Tagi: