Sklep IKEA w centrum handlowym Blue City w Warszawie obchodzi swoje pierwsze urodziny. Rok temu, 23 października uruchomiony został jako zupełnie nowy format. Od tego czasu odwiedziło go już 1,5 mln osób! Teraz, w trakcie kampanii urodzinowej, przez ponad miesiąc na klientów czekać będą atrakcyjne oferty.
Nowy format IKEA w Blue City wyróżnia się lokalizacją blisko centrum miasta oraz nowoczesnymi rozwiązaniami prezentacji asortymentu, które mają zapewniać jak najlepsze doświadczenia zakupowe dla odwiedzających i mogą służyć za inspirację dla ich domu.
IKEA chce zwiększać dostępność swojej oferty i wygodę korzystania z niej. Odpowiadając na potrzeby konsumentów, firma rozwija różne kanały sprzedaży. W IKEA w Blue City zakupy można zrobić stacjonarnie, poprzez specjalne kioski on-line z dostawą do domu, a teraz także zamówić je w kasie sklepu do nowo uruchomionego Punktu Odbioru Zamówień. Jeśli wybrany produkt nie jest dostępny w sklepie, można go zamówić na miejscu i odebrać już następnego dnia bądź max. w ciągu 48 godzin. Usługa obejmuje cały asortyment marki. Punkt Odbioru Zamówień mieści się na poziomie -1, wjazd na parking podziemny od Al. Jerozolimskich.
Chcemy, by nasi klienci mieli możliwość wyboru różnych sposobów robienia zakupów. Dlatego biorąc pod uwagę ich oczekiwania, nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami i pomysłami. Stale dążymy do tego, żeby wszystkie formy spotkania z klientem były na jak najwyższym poziomie, testujemy nowe formaty i inwestujemy w rozwój kanałów cyfrowych
– mówi Karol Barcal, Dyrektor Regionalny IKEA Retail w Polsce.
Nowa odsłona IKEA w Blue City – studio materacy i łóżek
IKEA chce oferować klientom produkty i rozwiązania jak najlepiej odpowiadające ich potrzebom, ułatwiając im jednocześnie wybór podczas zakupów. W tym celu w IKEA w Blue City stworzone zostało specjalne studio materacy i łóżek. W kilka minut można indywidualnie, poprzez ekran dotykowy dobrać idealny materac – wystarczy 5 prostych kroków. Istotna jest budowa ciała, pozycja snu, temperatura, jaką odczuwamy po przebudzeniu czy ewentualne alergie. Ponadto, dzięki wiedzy oraz doświadczeniu pracowników konsumenci dowiedzą się jakie właściwości mają poszczególne materace. Na prośbę klientów IKEA zwiększyła również prezentację mebli do przechowywania (BESTA, PAX, PLASTA czy komody).
Kampania urodzinowa
W IKEA w Blue City z okazji pierwszych urodzin, co tydzień od 23.10 do 27.11 na klientów czekać będą limitowane, atrakcyjne oferty. Od 23 do 30 października dostępna będzie poduszka SARASTINA w promocyjnej cenie 9 zł (regularna cena 19 zł). Kolejna okazja – aż o 55% tańsza pościel z bawełny satynowanej – będzie dostępna dla klientów IKEA w Blue City od 30 października do 5 listopada. Pozostałe oferty tygodniowe sprawdzić można na stronie sklepu.
W IKEA w Blue City chcieliśmy nie tylko zapewnić naszym klientom wspaniałe doświadczenie zakupowe i innowacyjne rozwiązania, ale także zadomowić się w centrum miasta. Ten rok pokazał, że mieszkańcy przyjęli nas z entuzjazmem i dobrą energią. Chcemy zaprosić ich do wspólnego świętowania razem z nami, dlatego przygotowaliśmy dla nich atrakcyjne promocje w czasie trwania kampanii. Cieszymy się, że możemy celebrować pierwsze urodziny razem z naszymi klientami!
– mówi Sławomir Sikora, dyrektor sklepu IKEA w Blue City.
Przez cały czas trwania kampanii (od 21.10 do 30.11) klienci mają także do dyspozycji specjalną urodzinową ofertę odbioru zamówionych produktów w Punkcie Odbioru Zamówień – tylko za 1 zł! Dodatkowo, przy zakupach powyżej 75 zł konsumenci otrzymają prezent – kupon na ciastko Daim oraz kawę za 1 zł (do jednego paragonu klienci mogą otrzymać max. 3 kupony).
Centrum IKEA dla firm przeniesione do Blue City
IKEA w Blue City to także nowa lokalizacja Centrum IKEA dla firm. Konsumenci, dzięki połączeniu atutów sklepu i punktu spotkań z biznesem, w trakcie jednej wizyty poznają asortyment dla biura, jak i domu. Poprzez stronę https://www.ikea.com/pl/pl/ikea-business/centrum-ikea-dla-firm-pub3be6ae81 przedsiębiorcy mogą umówić się z projektantem, który doradzi i zaplanuje przestrzeń biurową dostosowaną do ich potrzeb. Klientom oferowane są też dogodne formy płatności, takie jak przelew, raty czy możliwość leasingowania zamówienia. Do dyspozycji odwiedzających są także bezpłatne miejsca na parkingu centrum handlowego.