Najnowsza kampania to nie tylko billboardy i materiały POS zamieszczone w centrum, ale także katalog modowy prezentujący najważniejsze trendy na nadchodzący sezon oraz wyjątkowa akcja buy&get, w czasie której klienci będą otrzymywać do dokonanych w NoVa Park zakupów balony wypełnione helem w najmodniejszych kolorach sezonu!
Billboardy i materiały POS w przyciągających uwagę kolorach, z linią graficzną nawiązującą do projektów krawieckich to jeden z głównych elementów wrześniowej kampanii promującej Centrum Handlowe NoVa Park. Podkreśleniu bogatej oferty modowej gorzowskiego centrum służyć będzie również specjalny katalog modowy, który trafi w ręce mieszkanek Gorzowa i okolic już 21 września. Miłośniczki mody znajdą w nim wiele inspiracji oraz ciekawych pomysłów na udane jesienne i zimowe stylizacje z wykorzystaniem ubrań i dodatków dostępnych u najemców NoVa Park m.in. w salonach Bershka, Cubus, KappAhl, Mohito, Sinsay, a także w sklepach z ofertą dziecięcą – SMYK czy Re-Kids.
Elementem wyróżniającym gorzowską kampanię jest również akcja buy&get, która trwa w dniach 9-29 września. W tym czasie do zakupów na kwotę minimum 25 złotych w NoVa Park dodawane będą 14-calowe balony wypełnione helem dostępne w czterech najmodniejszych kolorach nadchodzącego sezonu – różowym, błękitnym, czerwonym oraz żółtym. Każdy Klient będzie mógł wybrać balon w swoim ulubionym kolorze, a tym samym zamanifestować, które trendy kolorystyczne na Jesień-Zima 2013/2014 są mu najbliższe.
-
NoVa Park to centrum rodzinne, oferujące nową jakość zakupów i spędzania czasu z najbliższymi. Te założenie widoczne jest również w naszej najnowszej, przyciągającej wzrok kampanii wizerunkowej, w której motywem przewodnim są szczęśliwa matka i dziecko. Chcemy pokazać mieszkańcom regionu, że nasze centrum oferuje bogatą ofertę modową, odpowiadającą na potrzeby i spełniającą oczekiwania całych rodzin, które kochają pięknie wyglądać – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu centrum handlowego NoVa Park.
Grupą docelową modowej kampanii wizerunkowej są kobiety z dziećmi mieszkające w Gorzowie oraz okolicach, które lubią modnie wyglądać i robić zakupy dla całej rodziny. Kampania outdoorowa nowych kolekcji w NoVa Park potrwa do końca września.
Tagi: