Rozprzedaże to odpowiednik organizowanych w centrach handlowych akcji wyprzedażowych. W przypadku Factory Outlet jednak ceny są znacznie atrakcyjniejsze.
Akcja organizowana przez centra Factory ma na celu ostateczne wyprzedanie ubrań z poprzednich kolekcji przed wprowadzeniem odzieży z kolekcji wiosna/lato stąd też ich ceny obniżone są nawet o 80% (w stosunku do cen z salonów detalicznych).
Podczas Rozprzedaży można więc okazyjnie zaopatrzyć się w ubrania marek takich jak Calvin Klein, Desigual czy Pepe Jeans lub wybrać coś z uniwersalnych krojów Levi’sa czy Benettona.
Podczas akcji Rozprzedaż metki produktów zawierają trzy ceny. Pierwsza z nich to cena detaliczna, za którą asortyment sprzedawany jest w regularnych salonach. Druga, to cena outletowa za którą produkt sprzedawany był w Factory przed akcją (niższa od 30% do 70% względem ceny detalicznej). Z kolei trzecia – to cena Rozprzedaż.
-
Akcje Rozprzedaż odbywają się dwa razy w roku – zimą i latem. Podczas ich trwania produkty są tańsze nawet o 80%. Trój-cenowy system obniżek wyróżnia tę akcję na rynku detalicznym, jest spotykany tylko w centrach typu outlet. Umieszczając na metkach trzy ceny, chcemy pokazać Klientom jak wiele mogą zaoszczędzić robiąc zakupy w tym wyjątkowym okresie w centrach Factory- mówi Bożena Gierszewska-Mroziewicz Dyrektor ds. Zarządzania Centrami Handlowymi Neinver Asset Management.
Zakupy podczas Rozprzedaży to okazja do nabycia odzieży pochodzącej z pokazów nowego wzornictwa tzw. Sampli – niepowtarzalnych modeli, często nigdy nie wprowadzone do regularnych kolekcji.
Factory Outlet Warszawa zaprasza.
Zobacz więcej informacji o Factory Outlet Warszawa
Zobacz sklepy w Factory Outlet Warszawa
Tagi: