Jungle Night odbędzie się w maju we wszystkich sześciu krajach, gdzie obecne są centra outletowe z portfolio NEINVER – lidera rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora tego segmentu w Europie. Na zakupy z największymi rabatami w roku zapraszają zarówno lokalne jak i światowe marki popularne wśród outletowych klientów, to m.in. Nike, Adidas, Levi`s, Lacoste, Karl Lagerfeld, Converse, czy Joop!. Podczas wieczorów Jungle Night liczba odwiedzających jak i poziom sprzedaży biją absolutne rekordy.
- Klientom FACTORY w Polsce i najemcom obecnym w outletach bardzo spodobał się koncept 5-godzinnych zakupów z wyjątkowymi rabatami podczas pierwszej, jesiennej edycji w Polsce, czego najlepszym dowodem są wyniki sprzedażowe. Wierzę, że wiosenna edycja Jungle Night zdobędzie jeszcze większe grono zwolenników wśród klientów outletów FACTORY. Zakupy z rabatami sięgającymi nawet 70-procent są dostępne w FACTORY przez cały rok. Natomiast Jungle Night, z dodatkową 30-procentową obniżką od cen outletowych, NEINVER organizuje dwa razy w roku – jesienią i właśnie wiosną
– mówi Klaudia Czyżak-Janyszko, Retail Manager NEINVER w Polsce.
Wszystkie salony, biorące udział w Jungle Night, zostaną oznaczone specjalnymi flagami i materiałami promujących ich ofertę. W pasażach zagrają didżeje zagrzewający klientów do zakupów energetyczną muzyką i odgłosami przyrody. Wnętrza FACTORY zyskają dekoracje w stylu tropikalnej dżungli i zieloną roślinność. Pojawią się też papugi, goryle i szereg innych atrakcji. Nie zabraknie też szczudlarzy, rolkarzy i hostess w oryginalnych strojach z makijażami w stylu jungle.
FACTORY to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć outletów w Polsce, zlokalizowanych w czterech miastach: w Warszawie (FACTORY Annopol i FACTORY Ursus), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. Na łącznej powierzchni ponad 87 000 m² centra gromadzą ofertę blisko 200 marek lokalnych i światowych segmentu premium i mid-mass market w stale obniżonych cenach. To 458 salonów outletowych niemal wszystkich branż – od mody dla wszystkich grup wiekowych, obuwia i akcesoriów, przez biżuterię, bieliznę i sport, po artykuły dla domu, kosmetyki oraz ofertę kawiarni i restauracji.