NoVa Park - największe centrum handlowe w regionie, na terenie którego działają unikalne na rynku lokalnym marki - jest przeglądem największych światowych trendów modowych. Przyglądając się witrynom sklepowym oraz oglądając najnowsze kolekcje na sezon wiosna-lato 2022 można śmiało stwierdzić, że czeka nas powrót do stylu retro, ale z nowoczesnym zamysłem i pazurem. W ofercie najpopularniejszych marek takich jak m.in. Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, C&A czy Medicine można znaleźć luźne stylizacje, szerokie spodnie, oversizowe bluzy i swetry, buty na wysokich, mocnych podeszwach oraz barwne trencze lub płaszcze. Wśród kolorów będą królować przede wszystkim neony oraz biel od stóp do głów. Uzupełnieniem każdej stylizacji będzie „bogata” biżuteria – kolorowe pierścionki czy bransoletki-łańcuchy, a do tego wszystkiego wymyślne paski, małe torebki i różnego rodzaju nakrycia głowy.
Nowe kolekcje wiosenno-letnie to tradycyjnie także moment startu nowej kampanii wizerunkowej NoVa Park. W centralnym miejscu warstwy graficznej pojawia się dwójka radosnych postaci w otoczeniu wielu elementów nawiązujących do wiosny i wprowadzenia do salonów w NoVa Park nowych kolekcji. Dynamiczna, nowoczesna, a przy tym niezwykle czytelna kreacja wywołuje pozytywne emocje i uśmiech na twarzy, a przy okazji zachęca do wizyty w NoVa Park.
- Do oferty Waszych ulubionych marek w NoVa Park trafiły właśnie najnowsze kolekcje wiosna-lato 2022. Od feerii kolorów, przez najfajniejsze torby, po najróżniejsze buty i akcesoria! W nowej kampanii NoVa Park ujawniamy wszystkie nowości na nadchodzący sezon. Zapraszamy do odwiedzenia naszego centrum i przekonania się, że trendy z największych światowych wybiegów mody są na wyciągnięcie ręki
– mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Kampania wizerunkowa „Słońce, bulwar, uśmiech” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.