Witamy nowe kolekcje, czyli wiosna zawitała do NoVa Park

2022-03-11 | 20:15

Co będzie modne wiosną i latem 2022 roku? Wystarczy odwiedzić NoVa Park, aby przekonać się, że trendy na nadchodzące miesiące będą odznaczać się jak zwykle różnorodnością, a motywem przewodnim będzie wygoda i prostota. Pojawieniu się nowych kolekcji w NoVa Park towarzyszy kampania wizerunkowa „Słońce, bulwar, uśmiech”.

NoVa Park - największe centrum handlowe w regionie, na terenie którego działają unikalne na rynku lokalnym marki - jest przeglądem największych światowych trendów modowych. Przyglądając się witrynom sklepowym oraz oglądając najnowsze kolekcje na sezon wiosna-lato 2022 można śmiało stwierdzić, że czeka nas powrót do stylu retro, ale z nowoczesnym zamysłem i pazurem. W ofercie najpopularniejszych marek takich jak m.in. Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, C&A czy Medicine można znaleźć luźne stylizacje, szerokie spodnie, oversizowe bluzy i swetry, buty na wysokich, mocnych podeszwach oraz barwne trencze lub płaszcze. Wśród kolorów będą królować przede wszystkim neony oraz biel od stóp do głów. Uzupełnieniem każdej stylizacji będzie „bogata” biżuteria – kolorowe pierścionki czy bransoletki-łańcuchy, a do tego wszystkiego wymyślne paski, małe torebki i różnego rodzaju nakrycia głowy.

Nowe kolekcje wiosenno-letnie to tradycyjnie także moment startu nowej kampanii wizerunkowej NoVa Park. W centralnym miejscu warstwy graficznej pojawia się dwójka radosnych postaci w otoczeniu wielu elementów nawiązujących do wiosny i wprowadzenia do salonów w NoVa Park nowych kolekcji. Dynamiczna, nowoczesna, a przy tym niezwykle czytelna kreacja wywołuje pozytywne emocje i uśmiech na twarzy, a przy okazji zachęca do wizyty w NoVa Park.

- Do oferty Waszych ulubionych marek w NoVa Park trafiły właśnie najnowsze kolekcje wiosna-lato 2022. Od feerii kolorów, przez najfajniejsze torby, po najróżniejsze buty i akcesoria! W nowej kampanii NoVa Park ujawniamy wszystkie nowości na nadchodzący sezon. Zapraszamy do odwiedzenia naszego centrum i przekonania się, że trendy z największych światowych wybiegów mody są na wyciągnięcie ręki

– mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Kampania wizerunkowa „Słońce, bulwar, uśmiech” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.

 

Tagi: Anna Krajczyńska Nova Park
Oceń artykuł:

Źródło: Nova Park

zobacz więcej informacji o: NoVa Park

Witamy nowe kolekcje, czyli wiosna zawitała do NoVa Park

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.