Dom Mody Chanel wprowadził na rynek kosmetyczny nową, lżejszą wersję popularnego zapachu marki pod nazwą Chanel No.5 L’EAU. Twarzą kampanii została Lily -Rose Deep córka Vanessy Paradise i Johnego Deepa.
Perfumy określane mianem „kultowych” istnieją na rynku już ponad 90 lat, a sławę zyskały dzięki Marlin Monroe, która idąc spać ubierała się jedynie w kilka kropel tego zapachu. Co roku w reklamie marki występuje inna gwiazda filmowa. Do tej pory były to między innymi Nicole Kidman, Andrey Tautou, Cathrine Deneuve. Autorem tej kompozycji jest Ernest Beaux, który na zlecenie Coco Chanel miał przygotować coś nowego i jednocześnie całkowicie różniącego się od tego, co było dostępne w sprzedaży. Efektem pracy perfumiarza były 24 próbki, a piąta została wybrana przez projektantkę jako to, czego szukała.
Skład perfum, podobnie jak butelka, co jakiś czas ulega nieznacznym modyfikacjom dostosowując się do bieżących trendów. Bazą zapachu jest olejek jaśminowy irys, ylang - ylang, stulistna róża, olejek sandałowy i aldehydy – łącznie to 80 składników.
Najnowsza wersja perfum(piąta z kolei) jest skierowana do młodych kobiet, ponieważ ten zapach jest lżejszy, ale nadal pozostaje kuszący. Autorem jest Olivier Polage. Nuty głowy to pomarańcza, cytryna, neroli, mandarynka i aldehydy. Nuty serca tworzą ylang-ylang, róża oraz jaśmin, zaś bazę białe piżmo i cedr. L’EAU jest do kupienia w butelce 50ml i 100ml.
Główna bohaterka reklamy czyli Lily - Rose Deep uosabia postać nieoczywistą i pełną tajemnic. Pokazuje tylko tę stronę osobowości, na jaką ma ochotę. To zapach dla kobiet silnych, pełnych determinacji i odważnych. Koncepcje filmu reklamowego opracował producent Johan Renck ceniony za doskonałe przełożenie przesłania produktu na obraz. Zdjęcia wykonał Karim Sadli.