#mistrzowskapomoc to slogan promujący akcję charytatywną marki Mohito, której twarzą została Dominika Grosicka. W ramach akcji, część zysku ze sprzedaży specjalnej kolekcji t-shirtów zostanie przekazana fundacji dajemy dzieciom siłę.
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę realizuje ważny społecznie projekt: tworzy sieć Centrów Pomocy Dzieciom w całej Polsce, w których zapewnia kompleksową pomoc psychologiczną, prawną oraz medyczną dzieciom i ich rodzinom, które doświadczyły przemocy lub wykorzystywania.
Cieszymy się, że marka Mohito po raz kolejny wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę i naszych podopiecznych. Dzięki poprzedniej akcji charytatywnej otrzymaliśmy pomoc finansową, która w istotny sposób zbliżyła nas do realizacji naszego ważnego celu, jakim było otwarcie Centrum Pomocy Dzieciom w Warszawie. Przed nami otwarcia kolejnych takich placówek w Polsce. Wierzymy, że również tym razem klientki Mohito pomogą nam w iście mistrzowski sposób
– mówi Monika Sajkowska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Kampanię promuje sesja zdjęciowa zrealizowana przez Marcina Hryniewicza, w której udział wzięła Dominika Grosicka. Dominika, jako mama i osoba aktywnie zaangażowana w pomoc charytatywną, jest podwójnie wyczulona na los pokrzywdzonych dzieci. Jej pasją oprócz sportu i zdrowego stylu życia są tajniki makijażu oraz moda. Dzięki swojej pasji pomaga innym w samoakceptacji i zdobywaniu życiowych celów. Udział w akcji charytatywnej #mistrzowskapomoc jest naturalnym wsparciem idei, którymi kieruje się na co dzień.
- Wiem, że życie składa się z cieni i blasków. Istotne jest, aby zauważyć te cienie na dziecięcych twarzach i podać pomocną dłoń w odpowiedniej chwili. Warto nie tylko zapobiegać, ale również reagować na krzywdę dzieci i wzmacniać je w trudnych sytuacjach - mówi Dominika Grosicka.
Linia koszulek Mohito promowanych przez Dominikę Grosicką trafiła do sprzedaży 16 maja.
Wyszliśmy z inicjatywą ponownej akcji charytatywnej na cel Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, gdyż troska o losy dzieci zawsze była nam bliska. Poprzednia akcja, w której wraz z Fundacją zbieraliśmy środki na otwarcie Centrum Pomocy Dzieciom w Warszawie, spotkała się z dużym entuzjazmem i zaangażowaniem naszych Klientek. Cieszymy się, że możemy dalej aktywnie uczestniczyć w tej inicjatywie i przekazać część zysku ze sprzedaży specjalnej kolekcji naszych t-shirtów, by wesprzeć tę formę pomocy dla skrzywdzonych dzieci. Bardzo liczymy na nasze Klientki, które, wierzę głęboko, że chcą tak jak my pomagać innym
– mówi Justyna Kuźma, kierownik marketingu Mohito.