Barbie, jedna z największych ikon popkultury obchodzi w tym roku swoje 60-te urodziny! Najbardziej rozpoznawalna i pożądana lalka świata, od lat inspiruje kulturę masową i sama z niej czerpie, raz za razem zmieniając swój wizerunek. Przez ostatnie dekady oddawała hołd bohaterkom swoich czasów, przełamując bariery i nie bojąc się ryzyka. Dziś Barbie to różnorodność, a dzięki temu wzór do naśladowania i inspiracja do bycia kim się chce.
Projektanci marki Mohito przy współpracy z firmą Mattel, postanowili uczcić urodziny Barbie i stworzyć niepowtarzalną, limitowaną kolekcję.
Główną rolę odgrywają tu nadruki, a uwagę przykuwa monochromatyczna kolorystyka z lekkim akcentem kolorystycznym. Wśród propozycji marki zajdziemy serię t-shirtów ozdobioną nowoczesnymi portretami Barbie, bluzę i spódnicę w graficzne wzory w linearnym stylu oraz ciekawy print miniaturowy na sukience.
Współczesna Barbie to pewna siebie, dojrzała i nowoczesna kobieta, która zna trendy, ale dobiera je zgodnie ze swoim stylem. Pamiętając o tym, marka Mohito postawiła na elementy kolekcji, które swobodnie można łączyć ze sobą oraz z kolekcją regularną marki. Kobiecość w miejskim stylu, inspirowana Barbie, to połączenie denimu z wygodnym T-shirtem, bluzy ze spodniami o kroju boyfriend, sportowych butów i dresów czy też sukienki o długości do kolan z czółenkami na niskim, wygodnym obcasie tzw. „kitten heels”. Projektanci nie zapomnieli też o niezastąpionym trenchu, jako doskonałym uzupełnieniu codziennej stylizacji, tej eleganckiej i tej bardziej sportowej. Wszystko to zostało zestawione z wyrazistymi dodatkami w stylu lat 60., jak kaskadowe naszyjniki czy duże kolczyki.