Tego lata Mohito obiera kurs na południe zachwycając intensywnymi kolorami i kobiecymi fasonami. Kluczowe trendy znajdują odzwierciedlenie w obiektywie Mateusza Stankiewicza, przed którym stanęły wschodzące gwiazdy modelingu: Marta Pawłowska i Karolina Warzecha. Naturalna uroda bohaterek kampanii świetnie współgra ze zwiewnymi tkaninami i wyrazistymi printami, które dominują w nowej kolekcji marki.
Nawiązując do najmocniejszych trendów na światowych wybiegach, projektanci Mohito postawili w tym sezonie na ultrakobiecą estetykę w energetycznym stylu. W kolekcji przeważają zwiewne fasony, które nabierają charakteru dzięki tropikalnym nadrukom oraz soczystym odcieniom pomarańczu, fuksji i koloru żółtego. Nie brakuje również propozycji dla zwolenniczek klasycznej elegancji: kobiecych koszul, kombinezonów i sukienek maxi. Wspólnym elementem są detale kojarzące się z upalnymi wakacjami. Poza falbanami, dekoltami typu carmen i turbanami, wzrok przykuwają oryginalne klapki i pełna przepychu biżuteria, która najlepiej wygląda na tle niebanalnie wykorzystanych cekinów, szyfonu i satyny.
Scenerią kampanii zostało gorące Maroko, użyczając swojego energicznego kolorytu. Na tło zdjęć składają się słynne mozaiki, etniczne dywany i pustynny krajobraz. Roślinność i kolorystyka wnętrz świetnie podkreślają letni charakter stylizacji zaprezentowanych przez Mohito.