Pandora we współpracy z Warner Bros. Consumer Products wprowadzi kolekcję inspirowaną Harrym Potterem. Globalna współpraca zaowocuje ręcznie wykańczaną kolekcją biżuterii inspirowaną kultowymi filmami o Harrym Potterze. Produkty będą dostępne od listopada we wszystkich salonach Pandora oraz sklepie online.
W połowie sierpnia Pandora ogłosiła współpracę z Warner Bros. Consumer Products, której wynikiem będzie wprowadzenie kolekcji biżuterii nawiązującej do popularnej powieści o Harrym Potterze. Jeszcze w tym roku do sprzedaży trafi linia 12 ręcznie wykańczanych elementów inspirowanych kultowymi postaciami i symbolami z filmów o młodym czarodzieju.
Harry Potter wniósł radość i wiarę w magię w życie kilku pokoleń czytelników. Także fani naszej marki już od dłuższego czasu dopytywali o tę kolekcję. Biżuteria Pandora odzwierciedla i ożywia osobiste historie, a poszczególne elementy symbolizują przyjaźń, miłość i odwagę – wartości, o których niemało możemy przeczytać w kolejnych częściach Harry’ego Pottera
- komentuje nową współpracę Stephen Fairchild, Dyrektor Kreatywny Pandory.
Cieszymy się, że ta magiczna kolekcja już niebawem będzie dostępna dla fanów na całym świecie
- dodają Francesco Terzo i A. Filippo Ficarelli, główni projektanci marki.