PUMA Football i Olympique Marsylia zaprezentowały nową koszulkę, która składa hołd 120-letniej tradycji piłkarskiej w Marsylii. Adil Rami, Mario Balotelli i Morgan Sanson wzięli udział w kampanii PUMA, która drugi sezon wspiera Olympique Marsylia. Fani po raz pierwszy mogli zobaczyć nowe koszulki podczas rozgrywek Ligue 1.
Projekt koszulki bazuje na czystej bieli, do której zostały dodane subtelne niebieskie pionowe linie na przodzie nawiązujące do historycznych modeli. W połączeniu z dekoltem w szpic i klasycznym krojem, nowy design podkreśla tradycje klubu, który w 2019 roku obchodzi swoje 120-lecie.
Przyglądając się bliżej można odkryć, że pionowe linie na koszulce składają się ze słów „Olympique de Marseille”. Niebieski krzyż na białej wkładce na karku reprezentuje flagę Marsylii, która od średniowiecza stała się rozpoznawalnym na całym świecie symbolem śródziemnomorskiego miasta portowego. By zbliżyć klub do swoich fanów, logo Olympique Marsylia znajduje się tuż nad sercem. Nową koszulkę uzupełnią białe szorty z niebieską lamówką oraz białe skarpetki.
Koszulki meczowe zostały opracowane przy użyciu technologii PUMA Shincool, która umożliwia wydajną regulację temperatury i wilgotności ciała (do -2,2 ° C), natomiast koszulki repliki są wykonane przy użyciu technologii PUMA dryCELL.
Nowe koszulki są dostępne w oficjalnych sklepach Olympique Marsylia oraz online, a także w sklepie internetowym PUMA na całym świecie.