Główną rolę w kampanii Atelier Swarovski na sezon wiosna/lato 2019 gra Penélope Cruz – globalna ambasadorka marki i uznana na całym świecie aktorka. Kampania została przygotowana przez duet fotografów Mert & Marcus pod artystycznym kierownictwem Stephena Gana.
Zjawiskowa kolekcja Atelier Swarovski MoonSun, stworzona przez Penélope Cruz, błyszczy precyzyjnie wyciętymi kamieniami. Propozycje wyróżnia motyw gwiazdy przywołujący magię nocnego nieba. Kolekcja dostępna będzie w dwóch wariantach: modele o mocnym, wyrazistym designie pojawią się w wybranych salonach marki Swarovski i u niezależnych sprzedawców, a delikatniejsze propozycje na co dzień znajdą się w asortymencie salonów marki Swarovski na całym świecie.
Nowa kampania przedstawia Penélope Cruz w roli ambasadorki marki Atelier Swarovski, a kolekcja ukazuje rzemieślnicze oraz ekologiczne dziedzictwo firmy. Penélope Cruz – jako zdobywczyni nagród Akademii oraz projektantka udzielająca się społecznie – jest inspirującą postacią, która idealnie ucieleśnia wartości firmy.
Jestem dumna ze współpracy z Atelier Swarovski i czuję się szczęśliwa będąc w miejscu, w którym mogę pomóc promować luksus zgodny ze zrównoważonym rozwojem i tworzyć produkty mające pozytywny wpływ zarówno na społeczeństwo, jak i na środowisko. Praca nad kampanią z duetem Mert & Marcus była wspaniałym doświadczeniem. Sprawili, że – tak jak zaprojektowane przeze mnie kolekcje Atelier Swarovski – wyglądałam i czułam się pięknie.
- powiedziała Penélope Cruz.
- To zawsze przyjemność pracować z Penélope. Jej piękno i artystyczny punkt widzenia kreuje niezwykłą atmosferę do tworzenia wspaniałych obrazów i filmów. Jesteśmy bardzo podekscytowani pracą z Atelier Swarovski i Penélope nad tym projektem; dwie ikony piękna oraz elegancji… o co więcej moglibyśmy prosić? - mówi duet Mert & Marcus.
Jesteśmy zachwyceni współpracą z inspirującym duetem Mert & Marcus przy sfotografowaniu Penélope Cruz do naszej najnowszej kampanii biżuterii Atelier Swarovski. To przyjemność mieć Penélope – wnoszącą niezwykle kreatywną energię do wzornictwa kolekcji – jako naszą globalną ambsadorkę. Współpraca promuje naszą wspólną wizję luksusu zgodnego ze zrównoważonym rozwojem – prawdziwie pięknych produktów tworzonych z myślą o ekologii.
- skomentowała współpracę Nadja Swarovski, dyrektor kreatywny Atelier Swarovski.