Kolekcja męska to po pierwsze propozycje inspirowane linearnością, rozchodzeniem się fal i digitalizacją. Kolorystycznie stonowane, idealnie pasujące do intensywnej aktywności fizycznej. Po drugie propozycje mocno nowoczesne, przeznaczone do uprawiania sportu na zewnątrz, gdzie dominują klasyczne, proste wzory. Są również ubrania przeznaczone do fitnessu z kolorystyką moro, o inspiracjach w kamuflażu oraz do aktywności rowerowej z dopasowanymi wzorami w kolorach szarości i czerni oraz niebieskiego i neonowej zieleni. Mężczyźni w nowej kolekcji marki 4F znajdą także kurtki stylizowane na bombery, w których widać wyraźne inspiracje cięć z odzieży motocyklowej. Przewija się kolor czerwony i czarny. Kolekcję dopełniają ubrania i akcesoria do noszenia po uprawianiu sportu, utrzymane w hip-hopowym klimacie, gdzie widoczny jest duży branding i nadruki.
Wśród dodatków i akcesoriów pojawiają się opaski na włosy z odblaskowymi elementami, dwustronne czapki oraz rękawiczki do biegania oraz jazdy na rowerze. W kolekcji znajdziemy też szeroki wybór plecaków, toreb oraz saszetek typu nerka.
- Lekko, przewiewnie, wygodnie - tak ma się czuć użytkownik nowej kolekcji wiosna/lato 2017 marki 4F. Sport wszedł już do mody na stałe, a i moda na stałe zagościła w sporcie. Dziś osoby aktywne nie rezygnują ani z wygody ani z modnego wzornictwa, a zadaniem marek sportowych jest łączyć te dwa elementy. Myślę, że jako marka 4F mamy w tym doświadczenie, bo wiemy że dziś ubiór i akcesoria sportowe stały się już elementami codziennego stylu – podsumowuje Ranita Sobańska, Dyrektor Kreatywna marki 4F.