Po podpisaniu długoterminowej umowy między PUMA i LaLiga, której PUMA została oficjalnym sponsorem, marka zaprezentowała oficjalną piłkę meczową na sezon 2019/20.
LaLiga to emocje, pasja i spektakl, który wykracza poza granice piłki nożnej. Dlatego PUMA projektując nową piłkę meczową postawiła na efektowną kombinację kolorów. Wykorzystała także najnowocześniejsze technologie, dzięki czemu nowa piłka LaLiga stanie się tajną bronią zawodników i wsparciem ich niesamowitych sztuczek, które staną się częścią historii.
Dzięki 18-panelowej strukturze zgrzewania, nowa piłka meczowa LaLiga jest idealną kulą, która gwarantuje lepszą stabilność, miękkość w dotyku i zmniejszoną absorpcję wody. Nowa obudowa 1mm Hi-Solid Dimple PU (San Fang) poprawia aerodynamikę i zapewnia wysoką odporność na ścieranie i zużycie, dzięki czemu piłka posiada lepszą trwałość i wysoki poziom wydajności. Struktura nowego modelu jest podobna do piłki golfowej by zapewnić większą dokładność strzału. Natomiast dodanie dodatkowej warstwy pianki POE poprawia czucie piłki i zwiększa wrażliwość, co powoduje lepsze odbicie. Komora powietrzna wykonana z gumy z zaworem PAL (PUMA Air Lock) zapewnia doskonałą retencję powietrza.
PUMA zdecydowała się na bardzo śmiałe połączenia kolorystyczne. Atrakcyjny zielony Glimmer na białym tle w połączeniu z czerwonym logo PUMA zapewniają lepszą widoczność piłki.
By zaprezentować nową piłkę meczową LaLiga, PUMA stworzyła kampanię inspirowaną mieszanką piłki nożnej, zabawy, tańca i muzyki, w której to właśnie piłka motywuje do działania. W wideo promującym współpracę PUMA i LaLiga rytm wyznaczają uderzenia serca graczy. Oblak, Griezmann, Umtiti, Bartra, Cazorla i Suárez pojawiają się w teledysku z muzyką afrotrapowego zespołu Afrojuice, która została napisana specjalnie na potrzeby kampanii.