Przygotuj się na miłość! Na sezon wiosna-lato 2021, światowej sławy muralista James Goldcrown nawiązuje współpracę z marką Skechers, przenosząc swoje kultowe projekty Love Wall na obuwie kalifornijskiego brandu. Pierwsza premiera Skechers x James Goldcrown obejmuje modele Uno.
Serce to uniwersalny znak miłości, a Goldcrown nawołuje w ten sposób do sympatii i uczuć miłosnych.
Skechers dało mi dużo swobody twórczej przy tworzeniu tej kolekcji na podstawie moich projektów Love Walls. Zaczęliśmy od płótna, a następnie zdigitalizowaliśmy grafikę, aby przenieść ją na but. Myślę, że przy obecnej sytuacji na świecie jest to odpowiedni czas na taką inicjatywę. Coś tak prostego jak serce może naprawdę poruszyć ludzi - więc miejmy nadzieję, że rozpowszechnimy trochę miłości
- powiedział Goldcrown.
Modne obuwie Skechers służy jako doskonałe płótno do malowania projektów Goldcrown'a. Popularny model Uno jest dostępny w dwóch wyjątkowych fasonach. Skechers Uno - Spread the Love z kultowym wzorem Goldcrown'a "Love Wall" z nadrukiem z boku, podczas gdy Uno - Loving Love skupia się na detalach z wzorem serca na podeszwie. W przyszłych sezonach współpraca poszerzy się o kolejne modele butów Skechers.
Urodzony w zachodnim Londynie James Goldcrown jest muralistą - samoukiem, artystą i fotografem mieszkającym obecnie w Nowym Jorku i Los Angeles. Goldcrown wkroczył do świata mody w wieku 17 lat, a siedem lat później znalazł się w Afryce, kręcąc dokument To Die No More o epidemii AIDS / HIV. Inspirował się sztuką uliczną, a jego Love Wall zostało uznane na całym świecie. Premiera odbyła się w Miami Basel w 2015 roku. Jego Instagramowe murale osiągnęły status kultowych dzięki hashtagowi #Lovewall (użytym ponad 50 000 razy!). Goldcrown współpracuje z markami z branży lifestyle, restauracyjnej, kosmetycznej i modowej, a jego kultowy projekt pojawia się w całym świecie.