Modnie byd sobą! To hasło przewodnie najnowszej kampanii marki Monnari, która w tym roku obchodzi swoje 20-lecie. Z tej okazji do współpracy zaproszone zostały trzy ambasadorki - artystka Anna Maria Jopek, aktorka Małgorzata Socha oraz prezenterka telewizyjna i była miss Marcelina Zawadzka.
Moda to już nie tylko ubrania. Żyjemy w czasach, w których bycie sobą stało się jednym z wiodących trendów. Ubrania mają odzwierciedlad nasz styl bycia. Kampania modnie byd sobą odpowiada na te trendy.
- 20-lecie Monnari to dla nas wyjątkowy rok - mówi dyrektor marketingu Renata Borkowska-Kubiak. - Dlatego też zdecydowaliśmy się zaprosić do udziału w naszej kampanii trzy wspaniałe ambasadorki. Zależało nam na wyborze takich Kobiet, z których każda jest inna, a przy tym pozostaje sobą. Anna Maria Jopek to artystyczna dusza, Małgosia Socha to utalentowana i wszechstronna aktorka natomiast Marcelina Zawadzka jest pełną energii, pozytywnie zakręconą osobowością.
Dlaczego takie trio? Ponieważ mimo pozornych różnic, łączy je jedna, najważniejsza cecha - realizując swoje pasje, pracując w wymarzonym zawodzie, pozostają wierne własnym ideałom i zachowują 100% swojej osobowości. Po prostu są sobą!
Monnari od lat ubiera kobiety, które wiedzą kim są i co je wyróżnia. Kobieta Monnari to Kobieta świadoma swoich najmocniejszych stron. Nie bójmy się siebie! Nie bójmy się pokazywać kim naprawdę jesteśmy! Naszą największą siłą jesteśmy my same!
Monnari mimo wielu linii w ramach kolekcji, różnorodnych barw i tkanin oraz wykorzystywanych trendów daje Kobietom możliwość stworzenia swojego własnego, oryginalnego stylu. Takiego, w którym nie tylko dobrze wyglądają, ale przede wszystkim czują, że bycie sobą jest najlepszym trendem. Dzięki temu, że marka oferuje szeroką gamę akcesoriów, butów oraz torebek każda z nas może postawić na Monnari total look.
Wiosenno-letnia kolekcja Monnari to prawdziwa eksplozja kolorów! Projektanci marki przygotowali aż dziewięć specjalnych linii, w których znajdziemy propozycje odpowiednie na każdą okazję. Przyjęcie weselne, upragnione wakacje czy może spacer z przyjaciółką? Ty zdecyduj która linia najbardziej do Ciebie pasuje.
Linia Afrique zabiera nas w podróż po prawdziwym afrykańskim safari. Delikatne lejące materiały, zwierzęce printy oraz nadruki palmowych liści… To wszystko przybliża nam upragnione wakacje. Uzupełnieniem linii jest Light Safari, czyli bardzo minimalistyczna linia utrzymana w afrykańskim klimacie, charakteryzująca się naturalnymi materiałami takimi jak len czy wiskoza.
Żółta elegancja! To hasło przewodnie linii Jacqueline. Ten kolor w towarzystwie kobiecych pereł czy romantycznych falban idealnie wpisuje się w słoneczny klimat wakacji. Linia Turquise to kolory od szmaragdowej zieleni po głęboki kobalt. Ozdobiona nadrukami motyli oraz eleganckimi cieniowaniami tworzy spójną całość. Pinki Pie to wciąż bardzo modna fuksja. Projektanci marki zadbali o szeroki asortyment w tym kolorze. Różowy total look na wesele? Czemu nie!
Kolejne linie to już prawdziwe lato! Santorini to linia utrzymana w klimacie marynarskim idealna na letnie party! Paski, biało – niebieska koronka oraz odkryte ramiona są niezbędnymi elementami każdych nadmorskich wakacji.
Projektanci nie zapomnieli, że lato to przede wszystkim sukienki! Kwiatowe printy, kolorowe pasy, asymetria… To wszystko oferuje nam linia Selena. Dzięki Chic Etnic ponownie odbywamy podróż do Afryki tym razem uzupełnioną modnymi plecionkami oraz spektakularnymi zdobieniami. Inspiracją do stworzenia linii były afrykańskie pisma. Ostatnią linią proponowaną przez markę jest Gold Boho. Ponadczasowe boho, czyli koronki, zwiewność, delikatność... doskonałe na letnie spotkania z przyjaciółmi na świeżym powietrzu!