W święta wszystko jest niezwykłe, a Wigilia i Boże Narodzenie należą do najpiękniejszych dni w roku. To czas pełen rodzinnego ciepła i miłości. Chcąc podkreślić jego niezwykłość, warto zadbać o piękne, świąteczne wnętrze domu. Niech zagości w nim nie tylko spokój i radość, ale i styl w najlepszym wydaniu, na przykład ze świąteczną kolekcją marki Homla.
Kolekcja świąteczna Homla 2020 oferuje:
• szeroki wybór akcesoriów kuchennych, jadalnianych, tekstyliów, dekoracji – w klasycznych (tradycyjnych) kolorach: czerwieni, zieleni butelkowej, złota; z motywami modnej kraty – uniwersalnie podkreślającej piękno nowoczesnych, jak i tradycyjnych wnętrz;
• dedykowane opakowania prezentowe do produktów kolekcji świątecznej – wyróżnik rynkowy, koncept design w całości realizowany in-house Homla;
• produkty prezentowe – funkcjonalne (praktyczne zastosowanie zarówno w czasie okołoświątecznym, jak i poza nim);
• całość kolekcji komplementarna – możliwość prostego intuicyjnego łączenia wzorów i printów przez klientów;
• wybór produktów w progach cenowych dopasowanych do realnych potrzeb klientów;
• koncept kreatywny oraz produkcja sesji zdjęciowej i materiału video – marketing Homla
Propozycje meblowe marki Homla na zimę 2020 to:
• szerokie spektrum nowości meblowych – foteli, sof, krzeseł, puf;
• interesujący design – zgodny z trendami i spójny z kolekcjami bazowymi Homla (możliwość łączenia mebli Homla z dodatkami tej samej marki);
• uniwersalne i ponadczasowe wzory i materiały – w tym eleganckie i praktyczne w czyszczeniu obicia welurowe, klasyczne tkaniny tapicerowane, wykończenia z drewna bukowego, bądź solidnego metalu malowanego proszkowo;
• kolorystyka stanowiąca idealny mariaż z większością polskich wnętrz – analiza i dobór kolekcji w oparciu o badania potrzeb klientów i ich preferencji zakupowych (szarości, głębokie – ale nieagresywne – zielenie, pudrowe róże, złamana biel i beże; naturalne wybarwienia detali – spójne z kolekcją);
• wszystkie meble o atrybutach funkcjonalnych, a nie tylko dekoracyjnych – np. pufy z możliwością przechowywania, fotele z podnóżkami, krzesła do jadalni z eko-skóry;
• całoroczna kategoria mebli z oznaczeniem ZŁAP OKAZJĘ – gwarancja najlepszej ceny i jakości;
• koncept kreatywny oraz produkcja sesji zdjęciowej i materiału video – marketing Homla