Nastała nowa era, gdzie fashioniści z całego świata zaczęli porzucać pragnienie, by się wyróżnić. Obowiązującym uniformem stały się klasyczne dżinsowe fasony. Chodzi o to, żeby wyglądać dokładnie tak, jak wszyscy. Taki nowy snobizm. Problem w tym, że młodzi normalsi zorientowali się, że może i chcą wyglądać tak jak wszyscy, ale „trochę lepiej”. Zainspirowani potrzebami hipsterów nowej generacji, streetwearowi projektanci masowo zaczęli sięgać po denim. Szybko okazało się, że daje on większe możliwości od szykownych tkanin, a w dodatku ma walory praktyczne.
W najnowszej kolekcji marki Wrangler największą uwagę przyciągają koszulki i topy z kultowym logo Wrangler zapisanym krojem pisma Kabel oraz wyrazistymi nadrukami, a linia ubrań denimowych jest delikatnie dekatyzowana. Skóra i sztruks z efektem znoszenia zastosowane w ramonesce oraz kurtki western wyściełane ciepłą tkaniną przypominającą baranie futro dodają kolekcji wyjątkowo nostalgicznego charakteru.
Bez wątpienia, reinterpretacja stylu lat 70. w wydaniu Wrangler stanowi stylową propozycję dla wszystkich fanów marki poszukujących elegancji i jedną z ciekawszych kolekcji na przestrzeni ostatnich lat.