Masa Kreatywności w nowym wydaniu powraca do sklepów Netto

2021-04-16 | 13:00

Masa Kreatywności Netto ze „Zwierzakami z farmy” to kampania lojalnościowa sieci sklepów Netto, która wystartowała w poniedziałek, 12 kwietnia. Po raz drugi klienci sieci w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay, która daje nieskończone możliwości kreatywnej  zabawy dla całej rodziny.

Wdrożenie drugiej kampanii lojalnościowej o nazwie Masa Kreatywności jest elementem strategii budowania trwałych relacji z klientami sieci Netto. Dzięki tej akcji chcemy dać naszym klientom możliwość spędzenia czasu wspólnie z dziećmi w najbardziej twórczy i kreatywny sposób! Jest to szczególnie istotne właśnie teraz, gdy wszyscy musimy stawiać czoła kolejnym obostrzeniom, pracy, nauce i zabawie w domu, a rodzicom już dawno skończyły się pomysły na wspólne zajęcia.  Głęboko wierzymy, że w każdym dziecku drzemią nieskończone pokłady kreatywności, dlatego naszym celem jest pomóc je wydobyć

– mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Prezent za zakupy
Klienci, którzy od 12 kwietnia do 19 czerwca 2021 r. zrobią zakupy w sklepach Netto, za każde wydane 40 zł otrzymają saszetkę z 5 g kolorowej masy plastycznej Hey Clay gratis. Dzięki nawiązaniu współpracy z największymi dostawcami w branży FMCG, takimi jak PepsiCo, Mlekpol, Kraft Heinz, HJ Heinz Polska, Henkel Detergenty czy Mlekovita, klienci będą uprawnieni do otrzymania dodatkowej saszetki za zakup wybranych produktów tych marek.

Masa dostępna jest w 20 bardzo żywych i jaskrawych kolorach, jednak nigdy nie wiadomo, jaki kolor znajduje się w saszetce. Masa jest bezpieczna dla dzieci, nie brudzi dłoni ani ubrań, jest nietoksyczna i biodegradowalna. Wszystko, co zostanie z niej ulepione, zastyga w ciągu 24 godzin, ale dzięki specjalnej recepturze nie kruszy się, nie pęka i staje się samodzielnie wykonaną zabawką!

Zbieraj znaczki, kolekcjonuj maskotki
W każdej wydawanej saszetce znajduje się dodatkowo jeden znaczek. Po uzbieraniu sześciu znaczków na karcie kolekcjonerskiej dostępnej w sklepach Netto klienci mają możliwość zakupu wyjątkowej, oryginalnej pluszowej maskotki w kształcie jednego z bohaterów akcji w cenie 24,99 zł. Maskotki są dostępne również bez znaczków w cenie 49,99 zł.
Zabawa online

Równocześnie Netto udostępnia swoim klientom darmową aplikację pod nazwą MASA KREATYWNOŚCI NETTO by HEY CLAY zawierającą interaktywne instrukcje stworzenia 12 nietuzinkowych zwierzaków z farmy – bohaterów akcji. Aplikacja jest wyjątkowo łatwa w obsłudze i w bardzo przystępny sposób pokazuje, jak lepić figurki z Masy Kreatywności. W tym roku aplikacja została dodatkowo wzbogacona o specjalne gry i zabawy, które pozwalają ćwiczyć wyobraźnię, pamięć i spostrzegawczość razem z bohaterami akcji.

Specjalnie na potrzeby akcji lojalnościowej została stworzona także strona internetowa www.masakreatywnosci.netto.pl, na której odwiedzający znajdą mnóstwo kreatywnych inspiracji, wideoporadniki, gry dla dzieci, a także informacje o aktualnej liście produktów premiowanych, za zakup których można otrzymać dodatkowe saszetki.

Wyjątkowe dodatki
Jako uzupełnienie kolekcji Netto przygotowało dodatkowe produkty, takie jak kula niespodzianka (19,99 zł) zawierająca pięć saszetek z Masą Kreatywności. W każdej kuli znajduje się wystarczająca ilość masy do ulepienia jednego bohatera akcji a także instrukcja. Kula zwiera dodatkowo wstążkę i uchwyt, co pozwala wykorzystać ją jako ozdobę choinkową – wystarczy umieścić w niej ulepionego własnoręcznie bohatera. Ponadto w ofercie znajduje się gigapaka (59,99 zł) wzbogacona o dwa dodatkowe kolory w porównaniu ze swoją zeszłoroczną odpowiedniczką (megapaką). Gigapaka to aż 20 kolorów, które zapewnią zabawę na bardzo długi czas i pomogą stworzyć niesamowite figurki.

Kolekcja obejmuje też bardzo praktyczny i kolorowy plecak (34,99 zł) z bohaterami akcji, który idealnie sprawdzi się jako prezent np. z okazji Dnia Dziecka. Listę produktów zamyka bidon (14,99 zł) o pojemności 300 ml, który stanie się niezbędny podczas wycieczek i zajęć sportowych naszych pociech.

Podziękowanie dla klientów
Masa Kreatywności w wydaniu „Zwierzaków z farmy” to już druga kampania z wykorzystaniem masy plastycznej i kolejna kampania przygotowana przez sieć sklepów Netto we współpracy z TCC Retail Marketing. Celem akcji jest budowanie długotrwałych relacji z klientami i wynagradzanie tych najbardziej lojalnych. Wcześniej klienci Netto mogli wziąć udział w siedmiu akcjach: z produktami marki Thomas By Rosenthal – garnkami i patelniami oraz nożami, szklaną zastawą marki Shott Zwiesel, torbami i walizkami marki Ellehammer oraz garnkami i nożami marki MasterChef.

Tagi: Janusz Stroka Netto Netto Polska
Oceń artykuł:

Źródło: Netto

Masa Kreatywności w nowym wydaniu powraca do sklepów Netto

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.