Wraz z nadejściem nowego 2021 roku Meet & Fit - Slow Food rozpoczął wdrażanie przygotowanych w minionym roku zmian oraz udoskonaleń w menu. Teraz każdy gość może wybrać 1 z 4 wariantów podania każdego z 23 burgerów zarówno mięsnych jak i roślinnych.
Do wyboru gości są następujące burgery:
Dodatkowo przy wyborze wariantu w bułce można ją zamienić na bułkę bezglutenową. Wraz z wprowadzeniem nowych wariantów z menu zniknęły oddzielne dotąd kategorie Wrapy i Sałatki, czyli kilka gotowych kompozycji smakowych do wyboru. Teraz kiedy każdego burgera można zamówić jako wrapa lub sałatkę są one zbędne.
Zmiany dotknęły także samych burgerów gdzie pojawiło się wiele nowości. Do oferty dodano nowe pozycje m.in. NY Pastrami - burgera z legendarnym pastrami przygotowywanym w stylu nowojorskim oraz Classic Pulled Pork - burgera z szarpaną wieprzowiną. Obydwa rodzaje mięs przygotowywane są specjalnie dla sieci Meet & Fit przez rzemieślniczą wędzarnię z Leszna wielkopolskiego Pastrami Summer Barbecue.
W kategorii roślinnych burgerów wprowadzono KebapBurger z nagrodzonym w konkursie organizacji Roślinniejemy gyrosem od Roślinny Qurczak oraz Crispy ChiQ z chrupiącym sznyclem w panierce o smaku kurczaka z firmy Vivera.
Pierwsze kilkanaście dni funkcjonowania nowego menu pokazało, że nowe pozycje zyskały uznanie wśród gości, ale przede wszystkim dzięki możliwości zamówienia każdego burgera w formie sałatki lub wrapa sprzedaż tych pierwszych w niektórych lokalach wzrosła nawet o 200% w stosunku do sprzedaży sałatek przed wprowadzeniem nowego menu.
W ślad za zmianami funkcjonalnymi w menu poszły zmiany wizualne. Zmieniono wygląd strony internetowej, gdzie znajduje się serwis do zamawiania dań z każdego lokalu, zmieniono także grafiki menu, menuboradów, plakatów oraz ulotek, tak aby powstała jedna nowa i spójna identyfikacja wizualna.