30 Xiaomi Mi Points w Polsce

2019-12-03 | 12:00

Xiaomi rozwija swoją sieć dystrybucji. Na przełomie listopada i grudnia zostanie otwartych 30 punktów sprzedaży tzw. Mi Points.  Większość punktów zostanie otwartych już 29 listopada. Będą one zlokalizowane na terenie całego kraju. Sieć sprzedaży Mi Points będzie w pełni zintegrowana z oficjalnym sklepem mi-home.pl. Oznacza to, że produkty kupione online, klienci będą mogli odebrać w tych lokalizacjach. Wraz z Mi Stores, Mi Points stworzą sieć 45 punktów w blisko 40 miastach, w których będzie można kupić produkty Xiaomi bezpośrednio od producenta.

Mi Points to dedykowane przestrzenie w już istniejących sklepach. Są to głównie niezależne obiekty wielkopowierzchniowe oferujące smartfony oraz sprzęt IT, RTV i AGD. Część z nich jest zlokalizowana w galeriach handlowych. W ten sposób produkty Xiaomi mają wzbogacić ich ofertę oraz ułatwić dostęp do urządzeń marki również w mniejszych miastach.

- Mi Points są wydzielonymi przestrzeniami w sklepach partnerów, w których prezentowane będą produkty Xiaomi. Chcemy w ten sposób zwiększać świadomość marki i naszych produktów w Polsce. Mamy nadzieję, że te punkty sprzedaży będą dużym ułatwieniem dla kupujących, zwłaszcza w okresie przedświątecznym

– dodał Tony Chen, General Manager na region CEE & Nordic & Baltic.

30 punktów Mi Points otwartych zostanie na przełomie listopada i grudnia w miastach: Biała Podlaska, Białystok, Brodnica, Częstochowa, Darłowo, Garwolin, Gdynia, Kamień Pomorski, Kostrzyn nad Odrą, Koszalin, Kraków, Kutno, Lębork, Łowicz, Łódź, Ostrów Wielkopolski, Płock, Płońsk, Poznań, Przemyśl, Pyrzyce, Rzeszów, Siedlce, Sławno, Strzelce Krajeńskie, Szczecin, Środa Wielkopolska, Zduńska Wola, Złotów, Żuromin. Dokładne adresy Mi Points oraz lista promocji będą dostępne na mi-home.pl i mi.com/pl.

Mi Points będą zintegrowane ze sklepem mi-home.pl. Oznacza to, że produkty kupione online, klienci będą mogli odebrać w tych lokalizacjach.

Obecnie firma ma już 14 oficjalnych punktów Mi Store w Polsce, w 10 miastach: Rzeszów, Szczecin (Centrum Handlowo-Rozrywkowym Galaxy), Kraków, Warszawa, Wrocław, Poznań (Centrum Posnania), Katowice, Gdynia, Olsztyn, Lublin oraz Białystok. Wkrótce zostanie otwarty również punkt w Gdańsku.

Rozwój sieci Mi Points pozwoli na szersze dotarcie do fanów marki. Po ich uruchomieniu, wraz z Mi Stores, stworzą sieć 45 punktów w 36 miastach, w których dostępne będą urządzenia producenta.

Tagi: Rozwój sieci handlowych Tony Chen Xiaomi Mi Point
Oceń artykuł:

Źródło: Xiaomi

30 Xiaomi Mi Points w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.