300 pracowników outletów FACTORY rozpoczyna szkolenia w Factory Retail Academy stworzonej przez NEINVER

2022-04-06 | 11:00

Blisko 300 pracowników salonów outletowych FACTORY Gliwice rozpoczyna cykl szkoleń w ramach Factory Retail Academy stworzonej przez NEINVER. Wyjątkowa przestrzeń wsparcia biznesu dla najemców to pierwszy taki projekt w kraju, zapoczątkowany przez lidera rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora tego segmentu w Europie.

Cykl profesjonalnych szkoleń Factory Retail Academy obejmuje cztery obszary, ważne dla sprawnego działania sklepu w obiekcie handlowym i generowania satysfakcjonujących wartości sprzedaży. To praktyczne warsztaty z zakresu zarządzanie zespołem, profesjonalnej obsługi klienta wraz z analizą kluczowych współczynników efektywności, Visual Merchandisingu oraz stylizacji. Prowadzą je wyspecjalizowani trenerzy zarówno z firm zewnętrznych jak i z zespołu NEINVER.

- Zadaniem Factory Retail Academy jest wsparcie naszych partnerów biznesowych jak najlepszą wiedzą i narzędziami do jej efektywnego wykorzystania. Szkolenia prowadzone są metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników. Opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie” pozwalającej w praktyczny sposób poznać i zastosować przyswajane narzędzia i techniki

– mówi Małgorzata Pastuszka, Center Manager FACTORY Gliwice w NEINVER.

Factory Retail Academy to miejsce nauki i pracy, skupiające aktywności dla partnerów biznesowych NEINVER i mieszkańców. Pilotażowy projekt został uruchomiony w FACTORY Gliwice, najmłodszym centrum największej sieci outletów w Polsce. Specjalnie zaaranżowana przestrzeń w pasażu handlowym jest wykorzystywana do szkoleń i treningów branżowych, procesów rekrutacyjnych najemców oraz spotkań biznesowych. W Akademii prowadzone są również bezpłatne zajęcia z robotyki dla najmłodszych mieszkańców Śląska, wcześniej również z języka angielskiego. Dostępna jest także biblioteka multimedialna dla dorosłych i dzieci.

Warsztaty z zakresu zarządzania zespołem zostały zaadresowane do kierowników i liderów zespołów w salonach outletowych i restauracjach. To porcja praktycznej wiedzy dotyczącej motywowania  pracowników, pracy nad ich talentami i predyspozycjami ważnymi w codziennym zarządzaniu, sprawnego prowadzenia procesów rekrutacji oraz efektywnej pracy zespołu. Szkolenie dotyczące obsługi klienta to znane i popularne warsztaty w branży centrów handlowych, których kolejne odsłony mają wzmacniać skuteczność sprzedaży i pomóc w budowaniu efektywnej relacji sprzedawcy oraz klientów. Jak twierdzą fachowcy, systematyczny trening w tym obszarze jest kluczowy dla poprawy osiąganych wyników. W ramach kursu, pracownicy salonów outletowych FACTORY przejdą również szkolenie z obsługi systemu monitorowania wyników salonów outletowych i centrów – autorskiego narzędzia „business Intelligence” stworzonego przez NEINVER dla najemców. Intensywny trening z obszaru Visual Merchandisingu ma pomóc prowadzącym salony outletowe w efektywnej prezentacji oferty, pokazując jak właściwe wyeksponowanie towaru i rozmieszczenie poszczególnych produktów sprzyja zarówno zaplanowanym zakupom jak i spontanicznym decyzjom klientów. Podczas warsztatów zaplanowano m.in. analizę skuteczności witryny, porady dotyczące rozmieszczenia towarów, naukę stylizacji manekinów i pracę z materiałami marketingowymi. Największą grupę uczestników zgromadziło szkolenie z zakresu stylizacji, ważne szczególnie dla pracowników salonów z ofertą modową. Jego uczestnicy dowiedzą się, jak dokonać szybkiej analizy sylwetki, dobrze dobrać fason i kolorystykę ubioru, a następnie przygotować stylizację podkreślającą atuty danej osoby i odpowiednio ją zaprezentować. Pracownicy salonów outletowych FACTORY poznają również najnowsze trendy w modzie 2022 roku.

Szkolenia w Factory Retail Academy potrwają przez całą wiosnę. Wszyscy najemcy FACTORY uczestniczą w nich bezpłatnie, a po zakończeniu warsztatów otrzymają certyfikaty ich ukończenia.

Tagi: Akademia Factory Factory Annopol FACTORY Gliwice Factory Kraków Factory Poznań Factory Ursus Małgorzata Pastuszka Neinver
Oceń artykuł:

Źródło: Neinver

zobacz więcej informacji o: Outlet Factory Gliwice

300 pracowników outletów FACTORY rozpoczyna szkolenia w Factory Retail Academy stworzonej przez NEINVER

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.