Aplikacja Hebe wśród najlepszych aplikacji w Polsce

2021-03-11 | 10:00

4 marca br. Hebe zostało wyróżnione nagrodą w prestiżowym konkursie Mobile Trends Awards 2020 za aplikację mobilną Hebe. Zgodnie z uzasadnieniem, aplikacja Hebe zwyciężyła w kategorii Commerce za przemyślany proces zakupowy od on-boardingu użytkownika aż do jego finalnej konwersji oraz za przejrzystość i użyteczność aplikacji. Mobile Trends Awards, nazywane Oscarem branży mobilnej w Polsce, to najważniejsze wyróżnienie dla firm wykorzystujących w swoich działaniach technologie mobilne. Sama obecność w gronie nominowanych to już ogromne wyróżnienie.

Nagroda Mobile Trends Awards 2020 dla aplikacji Hebe to dla nas ogromny zaszczyt. Jesteśmy dumni, że w tak krótkim czasie od jej wprowadzenia na rynek zyskała ogromne zainteresowanie klientów Hebe, a co więcej – jej świetne przygotowanie i działanie docenili także najlepsi eksperci na rynku oraz internauci. Dziękuję całemu zespołowi, który pracował przy realizacji i wdrożeniu aplikacji Hebe. Cieszymy się, że w tym pełnym wyzwań czasie, Hebe realizuje kolejne prężne wyzwania na drodze ku cyfryzacji i robi to z dużymi sukcesami

– powiedział Francisco Almeida, dyrektor e-commerce Hebe. 

Aplikacja Hebe to natywna aplikacja m-commerce, która była odpowiedzią na rosnące potrzeby klientów. Zrealizowana we współpracy z Future Mind, oddana do użytku zaledwie pod koniec lipca 2020 roku, szybko stała się najlepszą aplikacją w swojej kategorii. Obecnie korzysta w niej ponad 530 tysięcy użytkowników. Ta liczba stale rośnie. Imponująca jest również ilość pobrań aplikacji, która wynosi już ponad 800 tysięcy.

Firma Hebe, do stworzenia aplikacji pozyskała partnera, który miał doświadczenie w tworzeniu aplikacji i mógł przeprowadzić ją przez cały proces biznesowy i techniczny. Future Mind jest odpowiedzialne za projekt, consulting i mobile development. Ideą aplikacji było to, aby była łatwa w użyciu, intuicyjna i wygodna w obsłudze. Stanowi nowy kanał komunikacji bezpośredniej z klientami. Dzięki aplikacji mają oni dostęp do informacji na temat ofert, promocji, statusu zamówienia, otrzymują również bony zakupowe. Aplikacja pozwala także na zarządzanie programem lojalnościowym związanym z indywidualnym kontem. Jest stale udoskonalana, aby zapewnić jak najwyższą wartość dla użytkowników. Aplikacja została stworzona na systemy Android i iOS.

Cieszymy się, że mogliśmy stworzyć wraz z Hebe aplikację, która spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem klientów sieci, a co dla nas równie ważne – została zauważona i doceniona przez najlepszych ekspertów związanych z branżą mobile na rynku. Jest to dowód na to, że zrealizowaliśmy założenia i sprostaliśmy rosnącym wymaganiom rynku

– powiedział Tomasz Woźniak, współwłaściciel i prezes Future Mind. 

Aplikacja Hebe ma na celu także ułatwienie zakupów online, biorąc pod uwagę jak ważną rolę odgrywają one na rynku w obecnym czasie. Rozwiązaniem, które między innymi użytkownicy mogą znaleźć w aplikacji, jest opcja szybkiej dostawy zamówienia nawet w 2 godziny od zakupów. Ta funkcjonalność to idealna odpowiedź na potrzeby użytkowników i pandemiczną rzeczywistość. 

Mobile Trends Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienie branży mobilnej. Już po raz dziesiąty nagrody przyznane zostały firmom, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. Co roku w konkursowe szranki wchodzą ze sobą silne marki, które oceniane są za perfekcję, dostosowanie się do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność. Statuetki Mobile Trends Awards przyznawane są przez Kapitułę Konkursową - ekspertów od lat związanych z branżą mobile. 

Tagi: Francisco Almeida Hebe Tomasz Woźniak Future Mind
Oceń artykuł:

Źródło: Hebe

Aplikacja Hebe wśród najlepszych aplikacji w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.