Konsumenci wybrali firmę Black Red White Liderem Jakości roku 2018 w kategorii „Salony meblowe”. W ogólnopolskim programie sklepy Black Red White zostały docenione przez klientów m.in. za najwyższą jakość produktów, wyjątkowy design, szeroki wybór oraz atrakcyjne ceny.
Konsumencki Lider Jakości 2018 to ogólnopolski program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii klientów, marek i firm obecnych na rynku polskim. Program prowadzony jest przez redakcję Strefy Gospodarki – ogólnopolskiego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. W tym roku opinia ponad 12 tysięcy respondentów została zbadana poprzez badania kwestionariuszowe realizowane w Internecie.
Co sprawiło, że Black Red White zostało uznane za Konsumenckiego Lidera Jakości 2018? Ankietowani docenili m.in. wysoką jakość produktów, szeroki wybór, atrakcyjne ceny, wysoki poziom obsługi klienta oraz niepowtarzalny design. Sama marka kojarzy się konsumentom z elegancją i nowoczesnością, dzięki czemu w ofercie mogą znaleźć meble pasujące do wielu różnorodnych domów i mieszkań.
Wszystkie nagrody i wyróżnienia są dla nas niezwykle ważne, jednak najbardziej cieszą te przyznane głosami konsumentów. Ich opinie są dla nas cennym źródłem informacji – dzięki nim stale rozwijamy naszą ofertę, dostosowując ją do aktualnych trendów oraz zmieniających się potrzeb. Jesteśmy niezwykle dumni, że Black Red White zostało Konsumenckim Liderem Jakości 2018. Jako producent oraz dystrybutor mebli i dodatków staramy się dbać o to, aby meble, które powstają w naszych zakładach, spełniały wszelkie oczekiwania naszych klientów, o co na co dzień dbają nasi pracownicy.
– komentuje Joanna Chybowska-Kaczmarek, Dyrektor ds. Zarządzania Produktem w Black Red White.