Z początkiem kwietnia ruszyła nowa kampania reklamowa salonów Agata z Małgorzatą Sochą, ambasadorką marki, w roli głównej. Po dwóch miesiącach od startu kampanii „Dla każdego coś” w telewizji pojawiły się nowe spoty. Podobnie jak ostatnio, tak i tym razem, ambasadorka doradza nietypowym Klientom, którzy w salonie Agata poszukują rozwiązań odpowiadających na ich niecodzienne potrzeby. Tym razem decydujący „głos” należy do… Paulinki.
Koncept kreatywny całej serii nowych spotów reklamowych marki Agata opiera się w głównej mierze na grze słownej oraz zabawie konwencją. W zupełnie nowej odsłonie reklam marka podkreśla, że każdy z nas jest inny i w salonach Agata różne osobowości znajdą coś dla siebie. Tym razem sieć salonów wyposażenia wnętrz w humorystyczny sposób pokazuje, że przy wyborze mebli bardzo ważną rolę odgrywają detale, np. uchwyty. W reklamie, wobec poważnego dylematu – różowe czy niebieskie – stanęło młode małżeństwo. Na ratunek przyszła im Małgorzata Socha, która „rozszyfrowała” opinię wyrażoną przez ich kilkumiesięczną córkę, Paulinkę.
- Tworząc serię spotów reklamowych zależało nam na tym, aby były one lekkie, zabawne i w trochę krzywym zwierciadle przedstawiały sytuacje, z którymi każdy z nas może się w pewien sposób utożsamić. Jestem przekonany, że zaproponowana przez nas konwencja skeczy jest ciekawsza i przystępniejsza w odbiorze, przez co lepiej wybija się z szumu komunikacyjnego
– komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Spotom emitowany jest w telewizji, radiu i Internecie.