Na przełomie sierpnia i września zadebiutuje w nim kolekcja jesienno–zimowa 2011-2012. Jej wyróżnikami są dynamiczne zestawienia kolorystyczne, inspirowane atmosferą z filmów Woody’ego Allena, a także stylizacja à la student elitarnej, amerykańskiej uczelni. Charakterystyczny look bananowej młodzieży reprezentują koszulki polo, romby, kraciaste wzory, kardigany i wiązane na ramionach swetry.
Do Cache Cache powinny się również udać osoby zainteresowane miejską odmianą nurtu country, a także klimatem retro rodem z lat 50. i 70. Fani kultowej sagi „Zmierzch” zapewne zwrócą uwagę na romantyczne zestawienia, łączące w sobie koronkowe, romantyczne detale, z ciężkimi, rockowymi akcentami.
W związku z otwarciem nowego obiektu Cache Cache przygotował dla swoich klientów specjalną ofertę cenową.
Cache Cache jest marką należącą do Grupy Beaumanoir, która posiada swoje przedstawicielstwa we Francji, Chinach, Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Rumunii, na Łotwie i Bliskim Wschodzie. W Polsce marka dostępna jest w 44 sklepach.
Pasaż Łódzki już od wielu miesięcy przechodzi liczne przemiany, które mają na celu dostosowanie jego oferty do wymagań klientów. -
Wśród osób, które odwiedzają naszą Galerię Handlową, znajdują się młodzi, aktywni ludzie poszukujący modnych ubrań w atrakcyjnych cenach. To właśnie dla nich poszerzamy ofertę Pasażu o takie marki jak H&M, czy Cache Cache. Oba brandy zadebiutują pod koniec wakacji - mówi Anna Mrzewa, Dyrektor Pasażu Łódzkiego.
Zobacz wszystkie sklepy Cache Cache w centrach handlowych
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Pasażu Łódzkim
Zobacz wszystkie sklepy w Pasażu Łódzkim
Tagi: