Carrefour inwestuje w outlety i w 2 miesiące otwiera kolejnych 60 stref wyprzedażowych w Polsce

2022-05-24 | 10:00

W dobie wysokiej inflacji strefy OUTLET w sklepach Carrefour cieszą się rosnącą popularnością klientów. Sieć mocno przyspieszyła rozwój tego projektu i w­​ ᠎⁠drugim kwartale br. otworzyła już 60 nowych stref wyprzedażowych, a w samym 2022 roku - łącznie ponad 120. Strefy OUTLET działają zarówno w hipermarketach, jak i supermarketach Carrefour i oferują klientom szeroki wybór produktów niespożywczych w bardzo atrakcyjnych cenach.

W strefach OUTLET czekają na klientów produkty przemysłowe z takich kategorii jak wyposażenie domu, artykuły sportowe, ogród, tekstylia, zabawki czy RTV/AGD. Asortyment dostępny w ramach konceptu grupowany jest według kategorii cen: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł. W ramach konceptu dostępne są również super oferty i wyjątkowe okazje. Najtańsze produkty można kupić już za 29 groszy, a średnio co 2 tygodnie odbywa się dostawa nowych produktów.

– Naszym celem jest oferowanie jak najlepszych doświadczeń zakupowych klientom. Dlatego dbamy nie tylko o konkurencyjne ceny, ale także o atrakcyjność i szerokość oferty produktów non-food w naszych sklepach. W czasach wysokiej inflacji wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów otwierając kolejne strefy OUTLET, które już w fazie testów w 2020 roku cieszyły się dużym zainteresowaniem. Teraz nasze strefy będą dostępne w jeszcze większej liczbie naszych hiper- i supermarketów, pomagając klientom zrobić kompleksowe zakupy znacznie taniej niż w sklepach specjalistycznych

- mówi Paweł Gadawski, Dyrektor Handlowy Produktów Non-food w Carrefour Polska.

Carrefour dynamicznie rozwija koncept stref OUTLET. Od marca 2022 roku liczba stref OUTLET powiększyła się o około 60 lokalizacji, a od początku roku Carrefour otworzył 120 nowych stref. Łącznie w całej Polsce działa już ich ponad 155. Znajdują się one nie tylko w największych hipermarketach, ale także w supermarketach sieci Carrefour zlokalizowanych w całej Polsce. Dzięki temu z okazyjnych cen na produkty niespożywcze mogą skorzystać również mieszkańcy mniejszych miejscowości. Projekt jest obecnie testowany również w sklepach franczyzowych.

Tagi: Carrefour Polska Paweł Gadawski
Oceń artykuł:

Źródło: Carrefour

Carrefour inwestuje w outlety i w 2 miesiące otwiera kolejnych 60 stref wyprzedażowych w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.