Sieciowa marka odzieży dziecięcej, Coccodrillo, przedłuża umowę najmu w gdańskiej galerii. Salon o powierzchni 65 mkw. pozostanie w niej na kolejne kilka lat.
Dobiega końca trwająca od ubiegłego roku rekomercjalizacja gdańskiego centrum - umowy przedłużyła większość wieloletnich najemców m.in. Big Star, Nikon, Delikatesy Bomi czy Reserved. Do grona najemców dołączyły też nowe salony m.in. iDream, oferujący sprzęt elektroniczny marki Apple oraz drogeria Rossmann.
Kolejną firmą, która przedłuża swoją współpracę z galerią jest popularna marka oferująca szeroki asortyment odzieży dziecięcej - Coccodrillo.
-
Marka Coccodrillo jest obecna w galerii Madison od początku istnienia centrum, czyli od ponad 10 lat. Początkowo funkcjonowała na zasadzie franczyzy, od niedawna natomiast zdecydowaliśmy się otworzyć salon firmowy pod szyldem Coccodrillo – mówi Alicja Mielcarek, marketing manager Coccodrillo, która podkreśla, że mimo niekorzystnych warunków rynkowych galeria odnotowuje stały wzrost odwiedzalności.
-
Cieszymy się, że kolejne marki są zadowolone z wyników finansowych oraz wieloletniej obecności w naszym obiekcie. Przeprowadzona w ostatnim czasie modernizacja centrum to m.in. ukłon w stronę naszych wieloletnich najemców, a także sposób na obniżenie kosztów użytkowania powierzchni wspólnej – komentuje Anna Thomas, dyrektor galerii.
Tagi: