Po długo wyczekiwanym powrocie do działalności branży gastronomicznej, Too Good To Go ostro zabiera się do pracy, nawiązując współpracę z kolejnymi partnerami. Wraz z ponownym otwarciem swoich lokali, do walki z marnowaniem żywności dołączyła sieć kawiarni Costa Coffee. W aplikacji od dziś dostępne będą pyszne paczki-niespodzianki z niesprzedanymi danego dnia ciastami, kanapkami i innymi przysmakami z dziesięciu lokali w Warszawie.
Nie lada gratka dla miłośników tart, kanapek, wrapów i ciast, którym zależy na walce z marnowaniem jedzenia. Do grona Pogromców Marnowania z Too Good To Go dołączyła właśnie sieć kawiarni Costa Coffee. Paczki-niespodzianki z niesprzedaną danego dnia żywnością dostępne są już w aplikacji w 10 lokalach na terenie Warszawy, niedługo dołączą kolejne. Do tej pory użytkownicy Too Good To Go uratowali przed zmarnowaniem ponad 115 tysięcy posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowalibyśmy biorąc prysznic przez 17 lat.
Ostatnie miesiące pokazały dobitnie, z jaką skalą nadprodukcji i marnowania mierzymy się wobecnym systemie. Klienci końcowi często nie zdają sobie nawet z tego sprawy. Cieszymy się, że popularne sieci, takie jak Costa, które często towarzyszą nam każdego dnia, przyłączają się do wspólnej walki z marnowaniem jedzenia i mają na ograniczenie tej skali ogromny wpływ
– powiedziała Karolina Woźniak, PR Managerka Too Good To Go w Polsce.
Costa Coffee zawsze bardzo chętnie przyłącza się do inicjatyw, które mają na celu edukowanie i zachęcanie do działań przyjaznych dla środowiska, takich ratowanie żywności przed zmarnowaniem czy generowanie jak najmniejszej ilości odpadów. Trend „zero waste” jest nam bardzo bliski, wciąż staramy się zmieniać na lepsze i bardzo się cieszymy, że rozpoczynamy współpracę z fantastycznym zespołem Too Good To Go
– mówi Maciej Derda, Marketing Commercial Director w Costa Europe.
Jak to działa?
Too Good To Go w prosty sposób łączy użytkowników aplikacji, z miejscami takimi jak: kawiarnie, cukiernie, restauracje, hotele czy sklepy, gdzie na koniec dnia zostaje niesprzedana żywność, która choć świeża, ze względu na przepisy musiałaby zostać wyrzucona. W Polsce, aplikacja zyskała popularność wśród 180 tysięcy użytkowników.