Czytaj bezpłatnie online najnowszy Magazyn Galerie Handlowe - czerwiec-sierpień 2023

2023-06-06 | 08:00

Na znaczeniu zyskuje coraz bardziej nowa technologia i komunikacja DOOH. Na łamach niniejszego wydania Magazynu Galerie Handlowe Online eksperci branżowi odpowiadają m.in. na jakie aspekty i trendy rynkowe warto dziś zwrócić uwagę podczas planowania działań marketingowych i które narzędzia oraz metody komunikacji są lub powinny być najczęściej wykorzystywane. W numerze także interesujące wywiady z ekspertami firm: Schwitzke Górski, Sephora i ATPark.


Marketing centrów i sieci handlowych - trendy, narzędzia, strategie

Handel to jedna z najważniejszych gałęzi gospodarki, a centra handlowe i sklepy detaliczne stanowią jej nieodłączny element. Aby osiągać jak najlepsze wyniki, takie miejsca muszą być odpowiednio zarządzane, a ich marketing powinien być skuteczny i dostosowany do aktualnych trendów rynkowych i potrzeb klientów. W artykule przyglądamy się bliżej marketingowi centrum handlowego oraz sieci sklepów detalicznych, a zaproszeni eksperci opowiedzą o stosowanych przez siebie narzędziach, realizowanych strategiach w tej branży oraz przedstawiąją aktualne trendy, które warto brać pod uwagę podczas planowania działań marketingowych. czytaj więcej


Różne oczekiwania klientów - jedna galeria handlowa

Projektują niezwykłe doświadczenia zakupowe, kreują wyjątkowe koncepty i poddają transformacji całe obiekty handlowe, zawsze stawiając w centrum uwagi Customer Experience. Michał Górski, przedsiębiorca, architekt i CEO firmy Schwitzke Górski, z dumą opowiada o metodach pracy swojego zespołu, doradzającemu najbardziej rozpoznawalnym i dynamicznie rozwijającym się brandom w sektorze RETAIL, a także opisuje wymagania swoich partnerów biznesowych oraz strategie, dzięki wdrożeniu których firmie udaje się osiągać kolejne sukcesy. czytaj więcej


O sukcesie marki decyduje słuchanie klientów

Sephora to jedna z najbardziej rozpoznawalnych na rynku perfumerii marek, której działania promocyjne i rozwojowe skoncentrowane są na kliencie i jego potrzebach. Katarzyna Bielecka, General Manager Poland & Czech Republic, Sephora, w rozmowie z redakcją Magazynu Galerie Handlowe podsumowuje minione półroczne 2023 roku, a także opowiada o aktualnej strategii rozwoju marki na obu rynkach i perspektywach na drugą połowę bieżącego roku. czytaj więcej


Nieustannie zwiększamy liczbę obsługiwanych parkingów

Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy to Tomasz Myszkowski, obecny Prezes Zarządu ATPark powołał do istnienia markę PARK-SYSTEM, oferującą autorskie rozwiązania parkingowe, po czym w 2012 roku na rynku pojawiła się kolejna spółka o nazwie Automatikon, oferująca parkomaty i biletomaty zasilane solarnie. Aktualnie ATPark sp. z o.o. rozwija się w dynamicznym tempie, pozyskując nowych partnerów biznesowych i świadcząc kompleksowe usługi w zakresie zarządzania parkingami. Jak podkreśla Tomasz Myszkowski - outsourcing zarządzania parkingiem firmie, która zna się na temacie, jest dziś bardzo rozsądną decyzją biznesową. czytaj więcej


Rola operatora logistycznego w branży kosmetyczno-drogeryjnej

Sprzedaż produktów kosmetycznych w Polsce od kilku lat utrzymuje się na wysokim poziomie, a według prognoz w 2023 roku wartość rynku będzie oscylować w granicach 31 mld złotych. Niezmiennie, towary te kupujemy głównie w drogeriach (58 proc. kupujących), lecz to kanał e-commerce zyskuje w ostatnich latach najbardziej na znaczeniu, jest to już 20 proc. całego wolumenu kosmetycznego. Najczęściej Polacy kupują produkty higieny osobistej, takie jak kosmetyki do włosów, mydła i żele do ciała, a także kosmetyki do golenia. czytaj więcej


Czy duża baza produktowa to wyzwanie? Zarządzaj efektywnie dzięki PDM

Rynek detaliczny nieustannie się rozwija. Sklepy stacjonarne coraz częściej decydują się na przeniesienie swojej oferty do wirtualnego świata. Zmiany ekonomiczne oraz skutki pandemii wpłynęły na zachowania zakupowe konsumentów. Dlatego też kluczowym elementem skutecznego prowadzenia biznesu na dzisiejszym rynku jest nowoczesne podejście i spełnienie oczekiwań klientów. W jaki sposób można skutecznie zarządzać sklepem, zarówno stacjonarnym, jak i internetowym? Oto kilka wartościowych wskazówek. czytaj więcej


Jak przebudować obiekt handlowy w duchu ESG?

Ocena ESG (Environmental, Social, Governance) pomaga inwestorom podejmować decyzje, które nie tylko przynoszą zyski, ale także przyczyniają się do poprawy jakości życia na świecie. Właściciele obiektów handlowych są coraz bardziej świadomi kwestii związanych ze zrównoważonym rozwojem i planując przebudowę lub modernizację, poszukują partnerów, którzy w swojej działalności uwzględniają wpływ na środowisko i społeczeństwo. Podczas realizacji tego typu projektu postulaty ESG mogą być realizowane w każdym z trzech obszarów. czytaj więcej


5 wskazówek do zaprojektowania najlepszego oświetlenia w twoim sklepie

Projektowanie przestrzeni handlowej to proces wieloetapowy, którego celem są niezapomniane wrażenia zakupowe. Jednym z jego elementów jest oświetlenie. Odgrywa ono kluczową rolę w tworzeniu atrakcyjnego wizualnie i angażującego środowiska, które zatrzyma klientów na dłużej i wpłynie na wartość ich koszyków. Jakie kroki podjąć, aby światło stanowiło wartość dodaną w naszym projekcie? 5 wskazówek do zaprojektowania najlepszego oświetlenia w retailu prosto od eksperta TRILUX. czytaj więcej


i wiele więcej - kliknij i czytaj online!

Tagi: centra handlowe Magazyn Galerie Handlowe Marketing Rozwój sieci handlowych
Oceń artykuł:

Fot: Materiały prasowe Źródło: Redakcja

Czytaj bezpłatnie online najnowszy Magazyn Galerie Handlowe - czerwiec-sierpień 2023

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.