Handel to jedna z najważniejszych gałęzi gospodarki, a centra handlowe i sklepy detaliczne stanowią jej nieodłączny element. Aby osiągać jak najlepsze wyniki, takie miejsca muszą być odpowiednio zarządzane, a ich marketing powinien być skuteczny i dostosowany do aktualnych trendów rynkowych i potrzeb klientów. W artykule przyglądamy się bliżej marketingowi centrum handlowego oraz sieci sklepów detalicznych, a zaproszeni eksperci opowiedzą o stosowanych przez siebie narzędziach, realizowanych strategiach w tej branży oraz przedstawiąją aktualne trendy, które warto brać pod uwagę podczas planowania działań marketingowych. czytaj więcej
Projektują niezwykłe doświadczenia zakupowe, kreują wyjątkowe koncepty i poddają transformacji całe obiekty handlowe, zawsze stawiając w centrum uwagi Customer Experience. Michał Górski, przedsiębiorca, architekt i CEO firmy Schwitzke Górski, z dumą opowiada o metodach pracy swojego zespołu, doradzającemu najbardziej rozpoznawalnym i dynamicznie rozwijającym się brandom w sektorze RETAIL, a także opisuje wymagania swoich partnerów biznesowych oraz strategie, dzięki wdrożeniu których firmie udaje się osiągać kolejne sukcesy. czytaj więcej
Sephora to jedna z najbardziej rozpoznawalnych na rynku perfumerii marek, której działania promocyjne i rozwojowe skoncentrowane są na kliencie i jego potrzebach. Katarzyna Bielecka, General Manager Poland & Czech Republic, Sephora, w rozmowie z redakcją Magazynu Galerie Handlowe podsumowuje minione półroczne 2023 roku, a także opowiada o aktualnej strategii rozwoju marki na obu rynkach i perspektywach na drugą połowę bieżącego roku. czytaj więcej
Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy to Tomasz Myszkowski, obecny Prezes Zarządu ATPark powołał do istnienia markę PARK-SYSTEM, oferującą autorskie rozwiązania parkingowe, po czym w 2012 roku na rynku pojawiła się kolejna spółka o nazwie Automatikon, oferująca parkomaty i biletomaty zasilane solarnie. Aktualnie ATPark sp. z o.o. rozwija się w dynamicznym tempie, pozyskując nowych partnerów biznesowych i świadcząc kompleksowe usługi w zakresie zarządzania parkingami. Jak podkreśla Tomasz Myszkowski - outsourcing zarządzania parkingiem firmie, która zna się na temacie, jest dziś bardzo rozsądną decyzją biznesową. czytaj więcej
Sprzedaż produktów kosmetycznych w Polsce od kilku lat utrzymuje się na wysokim poziomie, a według prognoz w 2023 roku wartość rynku będzie oscylować w granicach 31 mld złotych. Niezmiennie, towary te kupujemy głównie w drogeriach (58 proc. kupujących), lecz to kanał e-commerce zyskuje w ostatnich latach najbardziej na znaczeniu, jest to już 20 proc. całego wolumenu kosmetycznego. Najczęściej Polacy kupują produkty higieny osobistej, takie jak kosmetyki do włosów, mydła i żele do ciała, a także kosmetyki do golenia. czytaj więcej
Rynek detaliczny nieustannie się rozwija. Sklepy stacjonarne coraz częściej decydują się na przeniesienie swojej oferty do wirtualnego świata. Zmiany ekonomiczne oraz skutki pandemii wpłynęły na zachowania zakupowe konsumentów. Dlatego też kluczowym elementem skutecznego prowadzenia biznesu na dzisiejszym rynku jest nowoczesne podejście i spełnienie oczekiwań klientów. W jaki sposób można skutecznie zarządzać sklepem, zarówno stacjonarnym, jak i internetowym? Oto kilka wartościowych wskazówek. czytaj więcej
Ocena ESG (Environmental, Social, Governance) pomaga inwestorom podejmować decyzje, które nie tylko przynoszą zyski, ale także przyczyniają się do poprawy jakości życia na świecie. Właściciele obiektów handlowych są coraz bardziej świadomi kwestii związanych ze zrównoważonym rozwojem i planując przebudowę lub modernizację, poszukują partnerów, którzy w swojej działalności uwzględniają wpływ na środowisko i społeczeństwo. Podczas realizacji tego typu projektu postulaty ESG mogą być realizowane w każdym z trzech obszarów. czytaj więcej
Projektowanie przestrzeni handlowej to proces wieloetapowy, którego celem są niezapomniane wrażenia zakupowe. Jednym z jego elementów jest oświetlenie. Odgrywa ono kluczową rolę w tworzeniu atrakcyjnego wizualnie i angażującego środowiska, które zatrzyma klientów na dłużej i wpłynie na wartość ich koszyków. Jakie kroki podjąć, aby światło stanowiło wartość dodaną w naszym projekcie? 5 wskazówek do zaprojektowania najlepszego oświetlenia w retailu prosto od eksperta TRILUX. czytaj więcej