Gazeta Finansowa opublikowała najnowszy ranking pracodawców w Polsce. Wśród tych najlepszych ponownie znalazła się firma AmRest – operator popularnych sieci restauracji, m.in. Pizza Hut, KFC czy kawiarni Starbucks. Tym razem w czołowej dziesiątce. O jej wyniku zdecydowała m.in. skala biznesu oraz wiążące się z tym nieograniczone możliwości rozwoju dla pracowników.
AmRest jest obecnie największą spółką w Europie Środkowo - Wschodniej, która odpowiada za rozwój znanych marek gastronomicznych. Od kilku lat spółka konsekwentnie rozszerza skalę swojego działania - tylko w ciągu ostatniego roku powiększyła swój biznes aż o połowę. Ten sukces nie byłby możliwy bez inwestycji w umiejętności pracowników, stanowiących podstawowy filar w strategii firmy.
- Celem AmRest na najbliższe lata jest podwojenie biznesu. Kluczem do zrealizowania tak ambitnego założenia są nasi pracownicy. To ich stawiamy na pierwszym miejscu, oferując nieograniczone możliwości rozwoju, w tym szereg specjalnie przygotowanych programów szkoleniowych, które mają przygotować pracowników do objęcia wysokich stanowisk w organizacji
– mówi Oksana Staniszewska, Chief People Officer w AmRest.
– Cieszymy się, że nasza unikalna kultura i to, jakie warunki pracy tworzymy naszym pracownikom zostały docenione. Miejsce wśród dziesięciu najlepszych pracodawców to dla nas wyróżnienie i jednocześnie motywacja do dalszej pracy – dodaje.
Nowa definicja kariery
Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy, a także międzynarodową skalę jej działania, definicja kariery w AmRest nabrała nowego znaczenia. To w dużej mierze sam pracownik decyduje, jak będzie przebiegać jego ścieżka kariery wewnątrz organizacji. Portfolio spółki pozwala realizować się na wielu płaszczyznach, w różnych działach, pracując przy tym dla jednych z najpopularniejszych marek na świecie.
- Dążymy do tego, aby AmRest był miejscem pracy pełnym radości. Radość oznacza dla nas między innymi możliwość rozwoju. Nie zamykamy się więc w określonych rolach czy stanowiskach. Wręcz przeciwnie – jesteśmy otwarci na inicjatywę pracowników, zmianę funkcji, dodatkowe odpowiedzialności, pracę za granicę i oferujemy przy tym pakiet wsparcia. Nasza wiara w to, że „Wszystko jest możliwe” odnajduje w tym aspekcie swoje urzeczywistnienie – podsumowuje Oksana Staniszewska.
Sukcesy na wielu polach
Pozycja AmRest w czołowej dziesiątce polskich pracodawców jest przypieczętowaniem wielu sukcesów w obszarze Employer Brandingu, które firma odnosi w ostatnim czasie. Między innymi w tym roku KFC zostało wyróżnione w konkursie Employer Branding Excellence Awards za wewnętrzną kampanię wizerunkową. Z kolei marka Burger King może pochwalić się nagrodą za najlepsze materiały rekrutacyjne. Docenieni zostali także przedstawicieli firmy – Henry McGovern, założyciel AmRest, otrzymał tytuł CEO Marzeń w konkursie „Bohater HR”, a Oksana Staniszewska, Chief People Officer, była nominowana w konkursie o tytuł „ Szef HR roku”.