Eobuwie.pl, Play oraz Infobip z pierwszą kampanią marketingową RCS w Polsce

2021-07-21 | 09:00

Firma Infobip, świadczącą usługi komunikacyjne, ogłosiła udane uruchomienie pierwszej kampanii marketingowej RCS w Polsce dla eobuwie.pl wspólnie z operatorem PLAY. RCS pozwala markom na interakcję z konsumentami za pomocą urozmaiconego kontentu – obrazów, filmów i linków, zapewniając Klientom lepsze doświadczenie w kontakcie z marką.

Kampania została zrealizowana dla firmy: eobuwie.pl, lidera sprzedaży online obuwia i akcesoriów na rynku CEE, aby promować sezonową wyprzedaż wybranych marek. Kampania wykorzystywała funkcje rich media RCS do wyświetlania najlepszych ofert bezpośrednio w aplikacji do przesyłania wiadomości, umożliwiając Klientom przeglądanie elementów i kategorii asortymentu, bez opuszczania aplikacji do przesyłania wiadomości.

Pierwsza w Polsce kampania marketingowa RCS została uruchomiona w sieci komórkowej Play, największego polskiego operatora komórkowego wśród abonentów. Play i Infobip ściśle współpracowały przy wdrożeniu funkcji przesyłania wiadomości biznesowych RCS, dzieląc się wiedzą techniczną i handlową pozyskaną w swojej branży.

Cieszymy się z pierwszej w Polsce kampanii biznesowej RCS obsługiwanej przez Infobip i Play. RCS jest wygodnym i angażującym kanałem marketingowym zarówno dla marek, jak i konsumentów, a wraz z sukcesem kampanii eobuwie.pl z pewnością podąży za nią więcej marek, tworząc i napędzając nowy ekosystem mobilny w Polsce

- mówi Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip.

Misją eobuwie.pl jest dzielenie się z klientami nie tylko pasją do mody, ale również do technologii, dlatego z entuzjazmem wdrożyliśmy razem z firmą Infobip kanał RCS w komunikacji bezpośredniej z naszymi Klientami. Wierzymy, że RCS będzie skutecznym kanałem komunikacji, który pozwoli nam zaprezentować naszą ofertę w angażujący dla klienta sposób

- mówi Anna Herman, Head of Direct Marketing w eobuwie.pl.

Tagi: eobuwie.pl Magdalena Dudek Infobip Anna Herman
Oceń artykuł:

Źródło: Eobuwie.pl

Zobacz także

Eobuwie.pl, Play oraz Infobip z pierwszą kampanią marketingową RCS w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.