Galeria Jurajska z kompletem najemców

2018-10-11 | 15:13

Największe centrum handlowe w Częstochowie może mówić o dużym sukcesie komercjalizacji i rekomercjalizacji.

Galeria Jurajska jest już w 100% wynajęta! Tym samym największe centrum handlowe w Częstochowie dołącza do wąskiego grona obiektów w woj. śląskim, które mogą pochwalić się takim wynikiem. Umowę na wynajem ostatniej wolnej powierzchni galeria podpisała przed kilkoma dniami.

Najemcą, który domknie ofertę centrum handlowego będzie polska marka odzieżowa Femstage by Eva Minge. Lokal o powierzchni 162 m kw. otwarty zostanie naprzeciwko nowych salonów Cropp i House, w dodatku na zmodernizowanym ostatnio pasażu.

- 200 - dokładnie tylu najemców ma dziś Galeria Jurajska. To imponujący wynik i ogromny sukces biznesowy, pokazujący jak dużym zaufaniem polskie i zagraniczne marki obdarzyły nasze centrum handlowe. To również dowód na to, jak mocną pozycję rynkową ma dziś Jurajska i jak wielki dostrzegają w niej potencjał nasi partnerzy w Polsce i zagranicą

- mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Ten imponujący wynik galeria budowała konsekwentnie przez ostatnie lata, zarówno prowadzoną komercjalizacją, jak również  spektakularnymi inwestycjami i działaniami marketingowymi, które umacniały wizerunek nowoczesnego obiektu – lidera w swoim regionie.

Tylko w ciągu ostatnich 3 lat w Galerii Jurajskiej miały miejsca aż 27 relokacje najemców, z czego aż 20 zdecydowało się na wynajem większej powierzchni. Na szeroką skalę prowadzona była także modernizacja lokali handlowych. Ostatnie 3 lata przyniosły także 30 nowych otwarć.

- Ostatnie lata były dla nas kluczowe. Obiekt zyskiwał coraz lepszą pozycję rynkową, znalazł się w więc w orbicie zainteresowań wielu marek. Z drugiej strony rosnące obroty i stale rosnąca liczba klientów zaowocowały tym, że nasi dotychczasowi najemcy nabrali pewności, aby poszerzyć u nas swoją działalność w wybrany przez siebie sposób  – mówi.

Coraz mocniejsza pozycja Jurajskiej, to zdaniem Bugajczyka także zasługa ludzi, którzy w niej pracują w Częstochowie. - Sukces zbudowaliśmy pracą kilku zespołów, które się dopełniały.  Nieoceniona była praca centrali GTC SA w Warszawie. Pomocne było także wsparcie firmy doradczej JLL – mówi.

Nie bez znaczenia były także ostatnie inwestycje Jurajskiej i to realizowane na wielu płaszczyznach. Modernizację przeszedł m.in. pasaż galerii, toalety i food court, uznawany dziś za jeden z najciekawszych na południu Polski. Remontu doczekało się także wejście główne, gdzie powstała największa na świecie ściana wodna z zegarem.

Powstały także nowe strefy relaksu, w tym strefa dydaktyczna z olbrzymi akwariami. Obiekt zadbał również o swoje otoczenie. Przy galerii na bulwarach Warty powstał miejski ogród z placami zabaw. Galeria uruchomiła także parking autokarowy oraz oddała do użytku nowe parkingi dla rowerzystów i motocyklistów.

Centrum handlowe zainwestowało również w najnowocześniejszy w Polsce system parkingowy, który dzięki aplikacji ułatwia znalezienie samochodu, a nawet sprawdzenie z domu wolnych miejsc postojowych na nim. Na najbliższe miesiące planowane są kolejne inwestycje na pasażu – zapowiada dyrekcja.

- Galerię traktujemy nie jak monolit zamknięty w jednym koncepcie, a jako żywy organizm, który musi dostosowywać się do zmian na rynku, w tym do nowych oczekiwań, jakie mają najemcy. Dlatego jesteśmy elastyczni i idziemy z duchem czasu, tworząc dla marek przestrzeń, w której można inwestować bez ryzyka. Ta strategia dziś owocuje 100% wynajmu – mówi.

Ale to nie jedyne, co przyciągnęło najemców do galerii. Centrum handlowe od wielu lat realizuje różnego typu projekty, których celem jest poszerzenie zasięgu galerii, a tym samy i puli klientów. Przykładem jest prowadzona od 2017 roku kampania „Jurajska STOP”, która zachęca kierowców poruszających się trasą północ-południe do zatrzymania się na kawę lub obiad w galerii.

- Rynek dostrzega nasze proaktywne działania na rzecz najemców, nie tylko w sferze marketingowej, ale także sferze wsparcia sprzedaży. Takie wyjście ku potrzebom najemcy i wsparcie go w jego biznesie doceniane jest przez inwestorów. Zwraca także uwagę na galerię, jako na obiekt troszczący się o swoją ofertę i partnerów

– mówi Bugajczyk.

Tagi: Eva Minge Galeria Jurajska Otwarcia sklepów Roman Bugajczyk
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Galeria Jurajska z kompletem najemców

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.