Galeria Handlowa Madison to obiekt z ugruntowaną pozycją na gdańskim rynku. Na swoją renomę obiekt pracował przez 14 lat. Dotychczasowe sukcesy motywują do kolejnych udoskonaleń – obecnie Galeria przechodzi serię zmian, które sprawią, że jej oferta zagwarantuje jeszcze lepsze doświadczenie zakupowe i wypoczynkowe.
Otwarta w 2003 roku, Galeria Madison ze swoją doskonałą lokalizacją, w bezpośrednim sąsiedztwie Starego Miasta, Dworca Głównego (PKP, PKS) a także najważniejszych obiektów turystycznych, była i nadal pozostaje pierwszym śródmiejskim centrum na terenie Trójmiasta. Od samego początku swojej działalności Madison odpowiada na potrzeby szerokiego grona klientów – lokalnych mieszkańców, pracowników okolicznych biur, podróżnych korzystających z pobliskich dworców (PKP, PKS) i turystów zwiedzających miasto. Oczywiście nie tylko lokalizacja, ale także oferta stanowią o powodzeniu obiektu. Na powierzchni niemal 30 000 mkw. mieści się ponad 100 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych, zlokalizowanych na 5 poziomach, m in. New Yorker, Douglas, W.Kruk, Wojas, Ryłko, Orsay, Reserved, Mohito i Wólczanka. Poza przestrzenią handlową, Madison oferuje także Centrum Fitness, Centrum Medyczne oraz część biurową.
Odwiedzalność Galerii i jej obroty od lat systematycznie rosną. W II kwartale 2017 roku footfall wzrósł o 5%, a w całym pierwszym półroczu obroty podniosły się o 3%. Tak dobre wyniki są efektem ciągłych zmian i poszukiwania coraz lepszych rozwiązań – zarówno jeśli chodzi o budynek, jak i podejście do marketingu.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zaprezentować nasze działania marketingowe w kolejnej edycji projektu Shopping Mall Marketing. Obecny rok i następny są dla nas czasem ekscytujących zmian, o czym stale komunikujemy, wykorzystując niestandardowe sposoby kontaktu z klientem, które łączymy z tradycyjnymi kanałami marketingowymi
– mówi Katarzyna Łaszkiewicz, Marketing Manager Galerii Madison.
Od wiosny 2017 roku w Galerii trwają gruntowne przemiany, które zakończą się latem 2018 roku. W lipcu dobiegł końca pierwszy etap przemian – powstała dodatkowa strefa gastronomiczna, Madison Food Zone, w ktorej można zjeść lunch w jednej z czterech nowych restauracji – Olimp, Like Thai, Ninja Rolls i Berlin Döner Kebap. Nowa strefa restauracyjna z widokiem na ulice Starego Miasta oferuje ciepłe, przyjazne przestrzenie – od klimatycznych stolików dla dwóch osób, po wysokie stoły barowe (tzw. common tables) do wspólnego biesiadowania, dla nawet ośmiu osób. Aby odpoczynek w Galerii był jeszcze przyjemniejszy, fontanna na poziomie -1 zostanie zamieniona w wygodną strefę relaksu, idealną dla rodzin i strefę coworkingową dla studentów czy klientów czekających na spotkania biznesowe. Zmianie ulegną także pasaże i fronty sklepów. Motywem przewodnim transformacji wnętrz są naturalne, jasne materiały inspirowane duńskim stylem aranżacji wnętrz.
Odświeżeniu architektury wnętrz Galerii Madison towarzyszy także odświeżanie jej oferty. Galeria Madison dba o atrakcyjny tenant mix, który spełnia zmieniające się oczekiwania klientów. Najnowszą marką, która w ostatnim czasie pojawiła się w Galerii Madison jest pierwszy w Trójmieście sklep „Król”, sygnowany charakterystyczną dla marki grafiką królika z ofertą dla mężczyzn, poszukujących garniturów szytych na miarę, wymagających indywidualnego podejścia i wysokiej jakości produktu. Salon o powierzchni niemal 60 m2 mieści się na I piętrze Galerii.