Galeria Madison w Gdańsku wciąż notuje bardzo dobre wyniki. W II kwartale br. odnotowała 5% wzrost liczby odwiedzających, w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. W samym maju odnotowano ponad 12% wzrost odwiedzalności. Tak udany drugi kwartał potwierdza silną pozycję Galerii Madison na gdańskim rynku obiektów komercyjnych.
Madison to pierwsza śródmiejska galeria na mapie trójmiasta. Projekt od początku posiadał i nadal posiada wiele atutów, które cenią Klienci. Doskonała lokalizacja, dobór najemców, kompaktowy i wygodny układ oraz dodatkowe funkcje Galerii, tj. centrum medyczne, fitness club, centrum biurowe od zawsze zapewniają stały wzrost liczby Klientów i obrotów najemców.
Dziś możemy ocenić, że Galeria Madison jest „odporna” na przestrzeni lat na wszelkie zmiany jakie zachodzą także w otoczeniu konkurencyjnym. Nie zmienia to faktu, że w sposób naturalny zmieniają się zwyczaje zakupowe Klientów, a tym samym ich oczekiwania w stosunku do miejsc, w których spędzają czas i robią zakupy. Na pewno obserwujemy coraz większy odsetek osób, które korzystają z kawiarni i restauracji, szukając jednocześnie przyjaznego azylu i miejsca z klimatem, do którego zawsze chętnie się wraca.
– informuje Katarzyna Łaszkiewicz, Marketing Manager Galerii Madison.
Między innymi w odpowiedzi na ten zdecydowany trend podjęto decyzję o budowie dodatkowej strefy restauracyjnej połączonej z zewnętrznym tarasem, a także budowie restauracji z panoramicznym widokiem na Stare Miasto. Ponadto wiosną br. Galeria Madison rozpoczęła projekt gruntownej rewitalizacji wnętrz, obejmujący prace budowlane i modernizacyjne, których głównym celem jest zwiększenie funkcjonalności galerii oraz jej jeszcze lepsze dopasowanie do aktualnych i przyszłych potrzeb Klientów.