Gatta wynegocjowała już 50 umów w galeriach handlowych

2021-04-28 | 14:00

Gatta sfinalizowała już negocjacje 50 umów z wynajmującymi w galeriach handlowych. Tym samym realizuje założenia przyjęte w postępowaniu sanacyjnym, co pozwala na pozytywne prognozy w zakresie sprzedaży w 2021 roku. Wszystkie oszczędności z tego obszaru są przekierowane na produkcję w zakładach i ochronę miejsc pracy. Gatta prowadzi sprzedaż w 3 kluczowych kanałach: hurtowym, detalicznym w oparciu o sieć salonów zlokalizowanych samodzielnie i w galeriach handlowych oraz w e-commerce za pośrednictwem sklepu internetowego.

Podpisaliśmy już 50 umów, gdzie udało nam się uzyskać satysfakcjonujące dla spółki parametry finansowe. Jest to bardzo duży sukces, gdyż dotyczy ponad połowy lokali, w których renegocjujemy umowy. Od początku sanacji zrezygnowaliśmy zaledwie z 10 lokalizacji – w tych punktach nie udało nam się uzyskać porozumienia z wynajmującymi. Oznacza to, że jak tylko zostanie zniesiony zakaz handlu, wszystkie lokale otworzą się dla klientów – już z najnowszą kolekcją produktów

– mówi adw. Tomasz Henclewski, pełnomocnik spółki FERAX, Kancelaria Henclewski & Wyjatek.

Postępowanie sanacyjne spółek zarządzających marką Gatta przebiega zgodnie z harmonogramem – w najbliższych tygodniach zostanie złożony plan restrukturyzacyjny oraz spis wierzytelności. Mamy nadzieję na uruchomienie handlu w galeriach, co jest obecnie kluczowym i bardzo wyczekiwanym wydarzeniem. Efektywne negocjacje z galeriami handlowymi stanowią ważny element tego postępowania. Pokazują też, że wzajemna współpraca i dobra wola mogą prowadzić do obopólnie korzystnych rozwiązań. Rekomenduję rozważenie postępowań sanacyjnych wszystkim firmom handlowym, które znalazły się w trudnej sytuacji w wyniku pandemii i wielomiesięcznych obostrzeń. Właściwie zaplanowane i przeprowadzone postępowanie pozwoli im na uratowanie biznesu, wygenerowanie oszczędności i rozpoczęcie nowego etapu w działalności firmy

– wyjaśnia dr Patryk Filipiak, zarządca restrukturyzacyjny spółek, prezes zarządu ZFR S.A.

Gatta umacniła sprzedaż w kanale e-commerce za pośrednictwem sklepu internetowego www.gatta.pl. W styczniu i lutym 2021 roku firma zanotowała wzrost sprzedaży o 400% rok do roku, a liczba odsłon sklepu zwiększyła się o 100%. Ponad 70% ruchu notowane jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Gatta uruchomiła także nowy punkt sprzedaży w Centrum Handlowym Nowa Stacja w Pruszkowie.

Gatta rozwija także współpracę z siecią Biedronka – standy z rajstopami i pończochami były dostępne w sklepach w całej Polsce w ramach dwóch akcji promocyjnych: jesienią 2020 roku ponad 440 tys. sztuk produktów, a w 2021 roku 365 tysięcy sztuk.

Niezmiennie najszersza – zarówno regularna, jak i sezonowa oferta wszystkich produktów marki Gatta jest dostępna w sieci salonów.

W związku pandemią COVID-19 oraz obostrzeniami związanymi z zakazem handlu spółki zarządzające marką Gatta rozpoczęły postępowanie sanacyjne. Dzięki temu utrzymana zostanie ciągłość produkcji i sprzedaży. Wszystkie placówki oferujące produkty Gatta mają gwarancję stałego zatowarowania.

Sąd Rejonowy dla Łodzi–Śródmieścia wyraził zgodę na rozpoczęcie procesu sanacyjnego wobec spółek FERAX Sp. z o.o. oraz Wola Sp. z o.o.

Tagi: Ferax Gatta Kancelaria Henclewski & Wyjatek Patryk Filipiak Tomasz Henclewski ZFR S.A.
Oceń artykuł:

Źródło: Gatta

Zobacz także

Gatta wynegocjowała już 50 umów w galeriach handlowych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.