Glovo i Homla łączą siły – użytkownicy aplikacji będą mogli zamówić artykuły wyposażenia wnętrz z ekspresową dostawą do domu

2022-10-05 | 08:00

Dostrzegając rosnące zainteresowanie klientów ekspresowymi dostawami, Glovo i Homla nawiązały partnerstwo, dzięki któremu będzie można łatwo i szybko zamówić produkty wyposażenia wnętrz. Początkowo w aplikacji dostępnych będzie około 450 dodatków do domu Homla, wsród których znajdziemy m.in produkty do salonu, sypialni, kuchni, łazienki oraz dekoracje i prezenty na każdą okazję.

W Polsce, podobnie jak na świecie, dynamicznie rośnie zapotrzebowanie na usługi on-demand. W tej zmieniającej się rzeczywistości klienci coraz bardziej doceniają aplikacje umożliwiające zamówienie i ekspresowe dostawy do domu różnorodnych produktów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar „Cyfrowe Zwyczaje Polaków”, ponad 80% mieszkańców naszego kraju korzysta z internetu wybierając meble i artykuły aranżacji wnętrz. Jednocześnie, aż 64% osób uważa, że zakupy w internecie są wygodniejsze i oszczędzają czas. Dzięki współpracy Glovo i Homla, wspomniane zakupy mogą być jeszcze wygodniejsze, a na pewno zdecydowanie szybsze – idealnie wpisując się w nowe oczekiwania konsumentów. Według danych z “Raport E-commerce w Polsce 2021”, ekspresowa dostawa motywuje do zakupów online aż 83% kupujących.

Homla to polska marka wyposażenia wnętrz, w której ofercie klienci znajdą produkty do salonu, sypialni, kuchni, jadalni, łazienki oraz tysiące dekoracji i prezentów. Z kolei Glovo jest jedną z największych na świecie platform umożliwiających zamawianie produktów wprost do domu czy miejsca pracy. Pośredniczy w dostawach między sklepami i restauracjami oraz ich klientami. Dzięki współpracy Homla z Glovo, użytkownicy aplikacji, którzy cenią wyjątkowy design i funkcjonalność, mogą wybierać pośród 450 artykułów wyposażenia wnętrz i zamówić je z ekspresową dostawą pod drzwi.   

–  Coraz więcej konsumentów dostrzega potencjał w Glovo jako aplikacji multi-category, czyli oferującej znacznie więcej produktów niż jedzenie i zakupy spożywcze. Nasi użytkownicy cały czas szukają nowych kategorii i artykułów, z których mogliby skorzystać, aby łatwo i szybko zaspokoić swoje potrzeby. Cieszymy się, że razem z Homla będziemy mogli wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom i rozszerzyć naszą ofertę o kategorię wyposażenia wnętrz. Chcemy wspólnie być jak najbliżej naszych konsumentów i docierać do jak największej liczby mieszkańców miast w Polsce

– podkreśla Beata Wronowska, Partner Business Leader Q-Commerce w Glovo Polska.

Początkowo Homla w Glovo dostępna będzie w Warszawie oraz Jankach. Jednak obie firmy wspólnie  pracują nad rozszerzeniem współpracy o kolejne miasta.

– Homla to wyjątkowy design, który sprawia, że życie naszych klientów staje się prostsze i wygodniejsze. Jestem przekonana, że dzięki Glovo, to właśnie wspomniana prostota i wygoda będą jeszcze bardziej wyczuwalne i doceniane. Razem z Glovo tworzymy ofertę odpowiadającą na zupełnie nowe potrzeby naszych klientów. Ekspresowe dostawy wyposażenia wnętrz do domu to świeży trend i jestem przekonana, że skorzysta z niego wiele osób, np. jako możliwość zakupu ciekawego prezentu w ostatniej chwili, gdy zabraknie już czasu na naszą dostawę w 24 godziny   

– podkreśla Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu w Homla.

Chociaż Homla to pierwsza firma z branży home&decor dostępna w Glovo w Polsce, to firma ma już doświadczenie w tym sektorze w innych krajach. Na pozostałych rynkach Glovo współpracuje m.in. z English Home czy Flying Tiger Copenhagen. Dane z tych rynków wskazują, że konsumenci doceniają komfort ekspresowej dostawy.

Glovo aktywnie rozwija swoją ofertę e-retail w Polsce, stając się pierwszą aplikacją multi-category zapewniającą ekspresowe dostawy do domów. Wizją firmy jest zapewnienie mieszkańcom miast wszystkiego czego potrzebują w szybki i łatwy sposób. Dlatego, obok jedzenia z restauracji i zakupów spożywczych, cały czas pojawiają się kolejne kategorie, użytkownicy aplikacji mogą zamawiać także kosmetyki, kwiaty, artykuły papiernicze, jedzenie dla zwierząt i wiele innych.  

 

Tagi: Beata Wronowska E-commerce / Omnichanel Glovo Polska Homla Katarzyna Kierach
Oceń artykuł:

Źródło: Glovo

Glovo i Homla łączą siły – użytkownicy aplikacji będą mogli zamówić artykuły wyposażenia wnętrz z ekspresową dostawą do domu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.