Uruchamiając sprzedaż na kolejnych rynkach, GOMEZ ugruntowuje pozycję w branży.
- Mimo wielu utrudnień w handlu powodowanych najpierw przez pandemię koronawirusa, a obecnie przez konflikt na Wschodzie Europy, inaugurujemy naszą działalność w kolejnych krajach. To ważny krok dla marki. Niemcy i Włochy to wymagające rynki, ale - wykorzystując 18-letnie doświadczenie w branży - przygotowaliśmy dla naszych nowych klientów kompleksową ofertę
– mówi Michał Dobicki, prezes zarządu GOMEZ.
Dla konsumentów przygotowano dedykowane domeny online. Niemieccy klienci będą mogli robić zakupy na gomez.com.de, a włoscy na gomez.moda. Komunikacja z klientem będzie prowadzona w języku narodowym danego kraju. Marka oferuje także wygodne formy płatności, a dostawy realizuje z własnego Centrum Dystrybucyjnego.
- Dobrze poznaliśmy specyfikę tych rynków i zachowań konsumenckich. Klienci oczekują najnowszych trendów, nowatorskiego designu i modowych inspiracji. I właśnie to znajdą w naszej ofercie. W jednym miejscu dajemy im dostęp do tysięcy wyselekcjonowanych produktów od ponad 150 marek – dodaje M. Dobicki.
Obecnie oferta GOMEZ dostępna jest już w 12 krajach europejskich - w Polsce, Bułgarii, Czechach, Chorwacji, Grecji, Rumunii, Słowenii, Niemczech, we Włoszech oraz na Litwie, Słowacji i Węgrzech.
Ponadto na terenie Polski, w Poznaniu i Warszawie, marka prowadzi sprzedaż stacjonarną w salonach zrealizowanych według własnego konceptu.