Grupa CCC w poszukiwaniu przyszłych liderów #fashiontech

2020-06-22 | 11:25

CCC, lider w Europie Środkowo-Wschodniej, podążając za potrzebami klientów przyjmuje kurs na #fashiontech, czyli połączenie świata mody i technologii. Grupa konsekwentnie umacnia omnichannelowy model biznesowy z klientem w centrum uwagi, realizując wizję zawartą w strategii GO.22. Stałe dokonywanie ocen potrzeb klientów, danych wymaga intensywnego rozwoju analityki danych i wzmacniania e-commerce. W odpowiedzi na te potrzeby Grupa rozbudowuje kompetencje zespołów obejmujące m.in. działania z zakresu performance marketingu, zarządzania bazami oraz analityki danych, a także aktywności cyfrowych, prac graficznych i copywriterskich.

CCC przewidując jakie cechy i kompetencje powinien posiadać retailer przyszłości jest dziś jednym z detalistów najsilniej rozwijającym swoją obecność w kanałach cyfrowych, a pandemia spowodowała dodatkową intensyfikację tych działań. Grupa posiada już w swoim portfelu 60 platform e-commercowych na bardzo różnym etapie rozwoju. Część z nich to wewnętrze „start-upy".

Wdrożenia naszych projektów następują w większości poprzez aktywności wewnętrzne, nie outsourcing, dlatego potrzebujemy zarówno młodych talentów nastawionych na rozwój, jak i doświadczonych ekspertów kierujących się zasadą „niemożliwe nie istnieje”. CCC chcemy, by pozostało tym miejscem, gdzie spotykają się i grają w jednym zespole najlepsi na rynku. Już dziś mamy u siebie świetnych profesjonalistów w swoich dziedzinach, będących także mentorami dla osób rozpoczynających swoją drogę zawodową. Zatrudniamy także dużą grupę stażystów, spośród których „wyławiamy” najbardziej zaangażowane i utalentowane osoby. Potrzebujemy m.in. kompetencji analitycznych, cyfrowych, a także wsparcia procesów i sprzedaży poprzez działania marketingowe i wizerunkowe – mówi Marcin Czyczerski, Prezes Zarządu CCC S.A.

Zaawansowana analityka danych pozwala przewidywać i automatyzować procesy planowania asortymentu, alokacji i uzupełnienia oferty oraz przecen. Pozwala także wyciągać wnioski, rozpoznawać potrzeby konsumenta, a w rezultacie daje wiedzę jak na nie odpowiadać. Dodatkowo, w okresie lockdownu intensyfikacja komunikacji z klientami poprzez kanały cyfrowe i media społecznościowe pozwoliła na wzmocnienie zaufania do marki, co przełożyło się na poczucie bezpieczeństwa klientów po ponownym otwarciu gospodarki.

- Wraz z dalszą transformacją cyfrową Grupy CCC coraz częściej rekrutujemy na stanowiska np. specjalistów odpowiadających za treści internetowe, kampanie online, kontent w aplikacjach czy katalogi produktów. Szukamy również osób mających doświadczenie w e-commerce czy automatyzacji marketingu, który umożliwia zbieranie danych behawioralnych, ich analizę i w efekcie lepsze dopasowanie kampanii, ekspozycji w sklepach czy produktu do aktualnych potrzeb klienta. Dzięki takim analizom jesteśmy również w stanie podjąć trafne decyzje dotyczące przyszłej oferty. Zależy nam również na pozyskaniu młodych talentów z rynku. W tym roku uruchomiliśmy wakacyjny program stażowy dla studentów i absolwentów w obszarach e-commerce’u, IT, marketingu, CRMu oraz controllingu. Najlepszym proponujemy dołączenie na stałe do zespołu CCC, który jest różnorodny, merytoryczny i przyjacielski

– mówi Gabriela Kahl, Dyrektor HR CCC.

Aktualnie Grupa CCC prowadzi kilkanaście rekrutacji na stanowiska, między innymi takie jak: Mobile Content Specialist, Specjalista ds. E-commerce na Rynki Zagraniczne, Performance Marketing Specialist czy Global Marketing Manager. Potrzebni są też specjaliści wsparcia systemów, project managerowie oraz frontend developerzy. Oferty dotyczą pracy w jednej z trzech lokalizacji: Warszawie, Wrocławiu lub Polkowicach. W związku z istniejącą aktualnie sytuacją epidemiologiczną, większość procesów rekrutacyjnych odbywa się zdalnie.

Pandemia spowodowała, że CCC w zasadzie z dnia na dzień musiało nauczyć się pracy zdalnej, która nie była wówczas dla organizacji jeszcze czymś naturalnym. Okazało się jednak, że firma była do tego świetnie przygotowana technologicznie. Szerokie zastosowanie znalazły funkcjonujące w spółce systemy do pracy i raportowania online takie jak Jira, Cofluence, Power BI , SAP Analitic Cloud,  czy liczne rozwiązania zapewniające elektroniczny obieg dokumentów. Dziś wiele osób wskazuje, że wykorzystywanie narzędzi online m.in. do wewnętrznej komunikacji jest efektywniejsze od wcześniejszego modelu „fizycznej obecności”, a CCC uznaje pracę zdalną jako równoprawny model świadczenia pracy.

E-commerce to dzisiaj już rdzeń Grupy CCC, a nie tylko jedna z przewag konkurencyjnych – firma posiada w swoim portfelu 60 platform e-commercowych, w tym aplikacji mobilnych. Do tego dodać należy usługę esize.me, czyli skanowanie stóp 3D (skanery w sklepach CCC i eobuwie.pl) lub 2D (funkcjonalność aplikacji eobuwie.pl, już niedługo dostępne również w aplikacji CCC). Sukces kanału sprzedaży e-commerce w CCC wiąże się z rozwojem technologii, ale również udoskonaleniem komunikacji marketingowej i oferty produktowej obszarów również znacząco wzmocnionych. Działania firmy w najbliższej przyszłości, będą polegać na rozwoju rozwiązań e-commercowych na nowe rynki oraz koncentracji na platformach technologicznych dla e-commerce, które warunkują wyższą jakość obsługi dla klientów.

Dynamicznie rozwijający się fashiontech potrzebuje najlepszych i najzdolniejszych na rynku, którzy nie boją się wyzwań i ambitnych celów - mówi Gabriela Kahl, Dyrektor HR CCC.

Tagi: CCC E-commerce / Omnichanel Gabriela Kahl
Oceń artykuł:

Źródło: CCC

Zobacz także

Grupa CCC w poszukiwaniu przyszłych liderów #fashiontech

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.